[ LUGOS-ORG ] clanarina

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Sat May 12 23:39:34 CEST 2001

Pozdrav!

>ampak.. za lektoriranje uradnih dopisov društva se prostovoljno (brez
>prisile) javlja moja babica... in to čisto resno... :)
Lepo. :) Ali ima babica tudi kakšen email? :)

>Mogoče bi bilo dobro ugotoviti bolj točne cifre koliko naj bi to
>stalo..., potem pa začnemo iskat sponzorska sredstva
To bi bilo zelo dobro.

>ampak v bistvu je cela lokalizacija precej nekoordinirana, vsak se loti
>tistega, kar mu paše in ne tistega kar bi bilo morda po kakšnih
>kriterijih najbolj koristno za linux pri nas...
>ampak koncu koncov je to fora svobode...
Ja tukaj se bi morda dalo kaj naredit, ampak o tem se morajo dogovorit
slovenilci.

>recimo najbolj pa pri celi lokalizaciji manjka kak hard core programer,
>ki bi popravil buge v nekaterih programih
Vprašanje za listo: Ali je kdo tukaj, ki bi to prevzel?

>aja... pa se kot je rok rekel.. eden najbolj perečih problemov so tudi
>free fonti s čšžji ki bi bili ustrezno hintani

>bojim so le ti ponavadi še bolj pragmatični od nas... :)
:)

>:)
Ali sem kaj zamočil? :)

>ne razumem, ampak če je kompliment potem hvala, če pa ni pol pa ne wem
Seveda je kompliment. Kolikor mi je znano si skoraj sam prevedel Gnome
(smart-xxx) in na sploh si zelo aktiven. :) Skoraj radioaktiven. :)

>Tudi sam sem mnenja, da bi bilo zelo lepo od roka, če bi letošnji ekipi
>pomagal vsaj z obilico nasvetov in kontaktov, ki jih zagotovo lahko da...
To bi bilo skoraj 'obvezno'. :)

>pa so rekl da ni več poštenjakov...
Tori, ne futraj mojega ega. Mi ga je že Rok nafutral. Za letos je dovolj,
sicer se mi še razvadi. :) lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si