[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun May 13 12:50:39 CEST 2001

Na 13 May 2001 11:14:58 +0200, je David Klasinc zapisal:
> <j>
> V bistvu sem menja, da bi v drustvu potrebovali cim vec penzionistov. Ker so
> vedno doma in imajo casa vrh glave... ;)
> </j>

se strinjam :)

> Hard core programer? Kake buge pa treba popravljat? Jaz bi rajsi rekel, da
> potrebujete nekoga, ki zna C/C++ in ki bo lahko popravil program, da bo znal
> pravilno govoriti slovenscino, ce je to potrebno. Druge buge v programih pa
> naj ta programer kar pusti. :)
>
> Ali sem zadel bistvo?

Ja...
Problem je v tem, da rabis za odpravljanje lokalizacijskih bugov
velikokrat hardcore programerja...
Kot smo ugotavljali so to velikokrat precej komplicirane zadeve, ki potegnejo za
sabo redesign razlicnih podsistemov programov itd...
Skratka to so bugi v katere se je treba res poglobit...

da o hard core oblikovalcih ki bi naredili kakovostne fonte s stresicami
ne govorimo... :)

> Glavni problem 'distributerjev' je, da ne mislijo z glavo ampak z
> denarjem... :)

... no, tu seveda lahko vskocimo mi :)

> Mnja... Zadnje case, ko prebiram tele maile se mi zdi, da je nekaj stvari,
> ki pasejo v tole 'skoraj obvezno' rubriko... Recimo:
>
>  - potrebujemo nekoga, ki bo 'obdeloval' sponzorje, mogoce dva taka cloveka,
> kaj pa vem. Sponzorji imajo radi, da se vedno pogovarjajo z enim in istim
> clovekom. Absolutno nujno pa je, da kontaktira s spozorjem tekom projekta en
> clovek in da se sponzorja ne 'fura' od enega cloveka k drugem.

To smo poskusali delati ze zdaj, tako je naprimer financne sponzorje
Lifeja od zacetka do konca kontaktiral Rok in le rok.

>  - placevanje racunov in vpogled v stanje preko Interneta. Da se ne bo
> zgubljalo casa z vandranjem na APP sredi Ljubljane, kjer je najblizje
> parkirno mesto oddaljeno 500m za 200 tolarjev. :)

Aha...

>  - clani bi morali pomagati UO s nekaterimi dejavnostmi. Tako kot sedaj
> David Glumac posilja majice in CDje tistim, ki jiih narocajo.

Aha...

>  - malo pametnejsi nacin dodajanja clanov v bazo. Mogoce tako, da se vsak
> sam doda in potem se prijavnico poslje.

no ja, tole ne vem ce je blazno smiselno...
Roman trenutno skrbi za bazo in ima nalogo da jo redesigna do 1.
septembra...

> Pa se nekaj drugih malenkosti najbrz... Samo se zdaj vseh ne spomnim. :)

Ja...
recimo odločiti se katere projekte sploh nameravamo sfurat v bližnji in
srednji prihodnosti.

Lep Pozdrav
Andraž Tori