[ LUGOS-ORG ] clanarina

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Fri May 11 18:55:02 CEST 2001

Pozdrav!

>zaradi višanja resnosti članstva in tudi zahtev članov do vodstva
>društva.
Mi je zelo žal, članarina ne prinese avtomatično tudi več resnosti. Jaz za
marsikaj plačujem članarino, pa se zato ne smatram za resnega. :)
>(Članarina "per se" prinese tako ali tako več dela kot koristi
>in zato sem  bil tudi sprva proti njej).
In tako boš imel 70 resnih članov namesto 700 neresnih, od katerih bosta
dva zabila svoj prosti čas, ki sta ga namenila delovanju društva, za
pobiranje članarine. Idealna izraba človeških potencjalov bi rekel. :-)

>Malce si zgrešil vsebino sporočila, ki sem ga poslal. Menim, da nimamo
>težav glede $$$ in ne rabimo dodatnih prilivov.
Tukaj se s teboj niti malo ne strinjam. Kolikor mi je poznano nimamo
sprejetega finančnega plana, niti letnega niti za različne projekte. V
kolikor denar ni ovira predlagam razmislek o lektorju(ci), ki bi
pregledoval vse uradne dopise društva. Aleš Košir sicer to tudi naredi,
ampak zakaj ne bi raje počel kaj bolj pomebnega za društvo.

>Težava je v tem, ker se v društvu:
>- ne ukvarjamo globalno/sistematsko z lokalizacijo Linuxa
Ne vem v okviru katerega društva deluje skupina za slovenjenje. :)

>- aktivno promocijo Linuxa v Sloveniji
Tukaj lahko takoj trčimo ob interese uradnih distributerjev, torej bo
potrebno kaj takega počet v sodelovanju z njimi.

>- izobraževalnimi delavnicami
In kaj se je dogajalo na LF8? Install delavnica skupaj s spoznavanjem moči
raznih paketov.

>In kaj je značilno za tovrstne projekte ?
>- posameznik sam naredi bore malo
Andraž Tori je lep primer 'moči' enega človeka. :)

>- dolgočasno in dolgotrajno "delo"
Skoraj definicija službe. :)

>Torej jaz se bom nehal "razdajati" za LUGOS in naj recimo Infos 2k1
>organizira kdor hoče. Veliko jih je reklo, da JA.. LUGOS *mora* na Infos
>2k1.  Na vprašanje KDO bo pomagal so pa vsi pričeli občudovati stenske
>obloge... TO JE TISTO KAR KRITIZIRAM in čemur pravim pomanjkanje
>resnosti.
Kaj bi rad da ti ljudje pomagajo? To moraš kar jasno povedat kaj
pričakuješ od svojih sodelavcev. Težko je obljubit nekaj za kar ne veš kaj
je? Koliko v društvu jih je organiziralo velike projekte ala INFOS ali
LFX. In ti imajo izkušnje (očitno tudi boleče), ki pa jih bolj malo delijo
z drugimi. Lahko naredimo 'svet starcev', ki bo nadziral in usmerjal novo
in še ne izkušeno posadko za INFOS. Jaz lahko mirno trdim zase, da bi se
'usral' kot grlica, če bi se sam znašel pred tako nalogo.

>Splošno:
>Imaš službo ? Nimaš prostega časa ? Nimaš časa za LUGOS ?
>Ni krize.. saj te ne silim... Se pač vidimo na naslednji vrtni veselici
>ali dnevu piva in pizz. Tu ni nič narobe.... malce sproščene debate v
>krogu  ljudi s katerimi se lahko pogovarjaš o Linux prigodah in nezgodah
>:-).
Imam službo, imam prosti čas, imam čas za LUGOS, ne morem po obljubit
nekaj kar vem, da presega moje sposobnosti ali pa sploh ne vem kaj
obljubim. Meni obljuba še vedno dela dolg, ker obljubam še vrjamem. :)

>Sicer pa imho Boštjan
Hvala, ego se je nafutral. Tudi brez pice, piva in IRC-a. :-) lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si