[ LUGOS-ORG ] clanarina

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Wed May 9 11:20:50 CEST 2001

Živjo!

On Wednesday 09 May 2001 03:37, bostjan at japet.si wrote:

> A lahko še jaz nekaj dodam? Okoli članarine smo se pogovarjali kolikor jaz
> vem v Portorožu. Tam je padla odločitev, da so sredstva zbrana s članarino
> premajhna za minuse, ki jih prinese članarina.

Saj ne podpiram članarine zaradi zneska, ki je tako brez veze ampak zaradi
višanja resnosti članstva in tudi zahtev članov do vodstva društva.
(Članarina "per se" prinese tako ali tako več dela kot koristi in zato sem
bil tudi sprva proti njej).

>  Rok, saj mogoče, da smo neresni ampak saj smo samo društvo ne podjetje.
> Nihče od nas ni življensko odvisen od LUGOS-a, zato se ti mogoče zdi, da
> je vse bolj na Pipi in Melkijard osnovi. Jaz ti pač ne morem obljubit
> nekega sponzorja, če ga nimam v rokavu. Ali obstaja kakšen drugačen način,
> da pridemo do denarja za prihajajoče projekte razen sponzorjev? Članarina
> ni rešitev, delo s sponzorji izčrpava, kaj potem? Očitno nekaj v okviru
> zakona o društvih. Nekaj kar bo z dobičkom financiralo društvo. Ideje
> 'kaj?' naj romajo na dopisni seznam ne v /dev/null.

Malce si zgrešil vsebino sporočila, ki sem ga poslal. Menim, da nimamo
težav glede $$$ in ne rabimo dodatnih prilivov.

Težava je v tem, ker se v društvu:
- ne ukvarjamo globalno/sistematsko z lokalizacijo Linuxa
- aktivno promocijo Linuxa v Sloveniji
(tako v šolstvu kot podjetjih)
- izobraževalnimi delavnicami

In kaj je značilno za tovrstne projekte ?
- posameznik sam naredi bore malo
- dolgočasno in dolgotrajno "delo"

Torej jaz se bom nehal "razdajati" za LUGOS in naj recimo Infos 2k1
organizira kdor hoče. Veliko jih je reklo, da JA.. LUGOS *mora* na Infos 2k1.
Na vprašanje KDO bo pomagal so pa vsi pričeli občudovati stenske obloge...
TO JE TISTO KAR KRITIZIRAM in čemur pravim pomanjkanje resnosti.

Splošno:
Imaš službo ? Nimaš prostega časa ? Nimaš časa za LUGOS ?
Ni krize.. saj te ne silim... Se pač vidimo na naslednji vrtni veselici
ali dnevu piva in pizz. Tu ni nič narobe.... malce sproščene debate v krogu
ljudi s katerimi se lahko pogovarjaš o Linux prigodah in nezgodah :-).

Sicer pa imho Boštjan, si eden redkih, na katere se lahko zaneseš.

--
best regards,
Rok Papež.