[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 8 23:53:11 CEST 2001

Na 08 May 2001 21:37:02 -0400, je bostjan at japet.si zapisal:
> Pozdrav!

> A lahko še jaz nekaj dodam? Okoli članarine smo se pogovarjali kolikor jaz
> vem v Portorožu. Tam je padla odločitev, da so sredstva zbrana s članarino
> premajhna za minuse, ki jih prinese članarina. Aleš je že takrat
> zagotovil, da HSL takoj poravna takšen letni znesek in mislim, da HSL tudi
> poravna mnogo večji znesek letno za našo dejavnost. Članarina po mojem ne
> reši naših problemov. Lahko se sprijaznimo s številom članov in s številom
> 'aktivnih' članov.

Rok je imel drug argument za clanarino, nepovezan z denarjem, ki (se vsi
strinjamo?) da itak ni vreden truda...
Dejstvo je da imamo zdajle cirka 100 clanov katerih e-mailov ne vemo,
... upam da bomo v cetrtek sprejeli kak sklep na podlagi katerega bi
(recimo jaz se javim, ampak brez rokov:) zacel izvohavati tele boge
clane, da spet pridemo do njih .:) poleg tega imamo nekaj taksnih ki so
tudi svoj fizicni naslov zamenjali, se malo pa bomo virtualno drustvo...
zdaj vprasanje je a so ti 'mrtvi' clani res pomembni ali ne...
je pa neaktivno clanstvo vseeno zelo dobra skupina za spammanje (vsaj
IMHO :)

> Med aktivnimi se bo pa vedno našlo ljudi za LF zganjat.
> Priznajmo si, da je bil NM LF zelo solidno izpeljan, da je blo pa kar
> nekaj ljudi, ki so zamočili in potem niti blizu niso prismrdeli, kaj da bi
> se opravičili za svoja nedejanja. In te bi lahko Mikka javno okaral. :)

Verjetno bo to miha storil ko bo podal porocilo.

> Ali pa vsaj napisal, kaj ni bilo zaradi njih narejeno.

Tudi brez njih je bila zadeva super :)

> HOWTO tudi ni potrebno, da napiše Mikka sam, saj vas je kar nekaj na
> tejle listi, ki ste organizirali kaj večjega. Kaj ko bi vsak od vas spisal
> za svoj primer in evo potem sem jaz pripravljen zadevo zložit skupaj v
> nekaj 'univerzalnega'.

Kul!

> Tudi Borut, Stojan, Metod in vsi ki so kdaj skrbeli
> za omrežje lahko kaj malega napišejo tudi za naslednje rodove
> admninistratorjev, da bo tako kot v NM omrežje delovalo.

Ja to bi bilo very cool. Tokrat je zadeva res stekla, ob tem bi pa
pohvalil se del ekipe, ki je pomagal plesti mrezo (Nejc, Maj, Primož,
Jaznežič mlajši, Jure)

>  Rok, saj mogoče, da smo neresni ampak saj smo samo društvo ne podjetje.

Vseeno bi se z rokom strinjal, da je kar nekaj ljudi prevec neresnih.
Moti predvsem to, da kdo kaj obljubi pa potem tistega ne naredi.

> Nihče od nas ni življensko odvisen od LUGOS-a, zato se ti mogoče zdi, da
> je vse bolj na Pipi in Melkijard osnovi. Jaz ti pač ne morem obljubit
> nekega sponzorja, če ga nimam v rokavu. Ali obstaja kakšen drugačen način,
> da pridemo do denarja za prihajajoče projekte razen sponzorjev? Članarina
> ni rešitev, delo s sponzorji izčrpava, kaj potem? Očitno nekaj v okviru
> zakona o društvih. Nekaj kar bo z dobičkom financiralo društvo. Ideje
> 'kaj?' naj romajo na dopisni seznam ne v /dev/null. :)) Hvala. :) lp,

Če se bomo šli takšne aktivnosti bomo prej ali slej stopili v zelje
kakšnemu sponzorju, načeloma lahko te zadeve počnemo na drobno, pa se
nihče ne bo razburjal... btw: če se ne motim bomo morali kmalu izdelati
novo serijo majčk...
Ideja je bila tudi, da bi posredovali ostale open source in geeki
merchandize ... :) (opice, pingvine, ostale majcke)
Narec, kot drustvo morda dobimo kak popust pri nabavi, pa se kolicino
lahko vsaj tako, da se splaca posiljat nabavimo

no se ena tema za cetrtkov sestanek...

Lep Pozdrav
Andraz Tori