[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed May 9 11:06:21 CEST 2001

On Tue, May 08, 2001 at 05:35:37PM +0200, Rok Papez wrote:

> No tega pa res ne mores trditi.. ker se ti ne sanja koliko sem in koliko
> nisem predan LUGOSu :-). Me niti ne poznas tako da vse kar bos bleknil bo v
> najboljsem primeru traparija. Ce te pa res zanima kolikokrat sem manjkal na
> kaksnem LUGOS sestanku, se mi pa zdi, da sem (bil) eden najbolj prisotnih.

Aha! Pa so dobil nazaj, to kar si dal meni. Ne sodi drugih, ce o njih nimas
pojma. In na sploh, ne posplosuj, to smo enkrat na eni listi ze ugotovili,d
a ni dobro...

> Torej ce moramo soditi (pa ne samo po tem).. ja .. meni se zdi, da sem bolj
> resen od vecine.

Hm, se nekdo, ki mora nekaj narediti na svojem egu in se nauciti kaj je
skromnost...

PS: Stavim, da naredis za drustvo veliko vec kot vecina ostalih ampak to se
ne pomeni, da si zaradi tega bolj 'resen' clan od vseh ostalih. Predvsem pa,
definiraj resnost... Za nekatere so resni tisti, ki se nikoli ne smejijo...