[ LUGOS-ORG ] delo

polz polz at writeme.com
Tue May 8 17:26:01 CEST 2001

> Ves kaj.. saj LUGOSovci ste kewl za na pivo/pizzo/IRC klepet. Ampak za kaksno
> resno stvar pa ni (skoraj) nihce -- niste resni. Skoda besed....
JAS SEM RESEN!
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARF!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Jaz bi rad videl, da bi poceli mnogo pomembnih stvari za Linux v Sloveniji....
Kaj so pa po tvojem mnenju pomembne reci ? Tole me res zanima :).

Verjetneje je problem ta, da se clani ne strinjamo glede tega, kaj je pomembno in kaj ne.
Sodeluje naj torej vsak sam tako, da dela, kar mu pase. Ce je ostalim to vsec,
lahko pomagajo.

Kaj bi pa se rabili, razen mailing list ?