[ LUGOS-ORG ] delo

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Tue May 8 17:35:37 CEST 2001

Živjo!

On Tuesday 08 May 2001 12:14, David Klasinc wrote:

> Ne meci vseh v isto potovalko in ne trapaj in ne nakladaj o pozrtvovalnosti
> in predanosti Lugosu. Ker si ti ravno toliko predan Lugosu kot jaz.

No tega pa res ne moreš trditi.. ker se ti ne sanja koliko sem in koliko
nisem predan LUGOSu :-). Me niti ne poznaš tako da vse kar boš bleknil bo v
najboljšem primeru traparija. Če te pa res zanima kolikokrat sem manjkal na
kakšnem LUGOS sestanku, se mi pa zdi, da sem (bil) eden najbolj prisotnih.

Torej če moramo soditi (pa ne samo po tem).. ja .. meni se zdi, da sem bolj
resen od večine.

> PS: pa premisli dvakrat preden posljes mail na listo, ker utegnes koga
> uzaliti in se mu zameriti.

Sporočilo ni bilo žaljivo.. če je pa kdo užaljen je pa to njegov problem :-).
Glede višine članarine je pa IMHO to preveč glede na to kaj LUGOS nudi.
V mislih sem imel kaj v rangu 500 SIT...

On Tuesday 08 May 2001 00:14, Andraz Tori wrote:

> Ne wem, ampak za zadnji fest je veliko ljudi veliko delalo, zrtvovali so
> tudi prosti cas, pa ne samo za zadnji fest, pa za prevajanja, pa web
> pagei, pa polno malih stvari...
> nekateri na zalost vec govorijo kot delajo, so pa tudi taksni ki veliko
> vec delajo v korist lugosa kot govorijo...
> Pomoje je pozitivne energije se vedno dovolj, pa se kar nekaj podmladka
> imamo, da se nam ni treba bat, da bomo izumrli na dolgi rok...

V mislih sem imel nekaj drugega kot LiFe. LiFe je dogodek.. zgodi se, takrat
dva tedna delaš za to in potem je konec (govorim za tiste, ki pomagajo.. ne
za tiste, ki vodijo celo zadevo).
Prevajanje: Prevedeš pet vrstic na dan in v enem mesecu imaš par manjših
paketkov prevedenih.
Majhne stvari: So pač majhne stvari.

Kaj pa "resen projekt" ? Z organizaciji... delitvijo nalog... resnostjo ?
4 mesece programiranja in popravljanja tuje kode ? S dolgočasnim unc00ll
testiranjem kaj pri novi beta izdaji najljubše distribucije ne deluje ?

Sorry.. tega pa do sedaj skoraj nismo imeli.
Knjiga "Slovenski Linux s KDE namizjem" in Pingo distribucija recimo niso
nastali v okviru društva LUGOS.

Zato pravi, da smo lovsko društvo in to je čisto OK.. samo ne mislit, da
smo kaj več.

--
best regards,
Rok Papež.