[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue May 8 12:14:54 CEST 2001

On Mon, May 07, 2001 at 08:42:39AM +0200, Rok Papez wrote:

> Ja nej napise.. prebral itak ne bo nihce ;-).
> Pa kaj mislis, ce se nekaj napise, da potem je pa vse kewl in potem
> kar delajo stvari ?

Ne ampak, ko bo naslednjic neka skupina delal nek fest, bodo tja pogledali
in se bo vedelo kje so tezave in ne bodo delali vedno enih in istih napak!
Tako kot se je to do sedaj se VEDNO dogajalo.

> Ves kaj.. saj LUGOSovci ste kewl za na pivo/pizzo/IRC klepet. Ampak za kaksno
> resno stvar pa ni (skoraj) nihce -- niste resni. Skoda besed....

Oprosti, ce si ti toliko bolj resen od nas vseh.

> Problem je v tem, ker ste vsi v sluzbah, ki ima veliko vecjo prioriteto kot pa
> LUGOS in niste za LUGOS pripravljeni "delat".  Zal, ce se niste pripravljeni

Se ti to ne zdi prav? Da ima moja sluzba prioriteto? A grem lahko v arhive
pobrskat in pogledam kolikokrat si rekel, da ne mores ta in ta da na
sestanek, ker imas fax in ker so izpiti in kaj jaz vem kaj se vse?

Ne meci vseh v isto potovalko in ne trapaj in ne nakladaj o pozrtvovalnosti
in predanosti Lugosu. Ker si ti ravno toliko predan Lugosu kot jaz.

Noben tukaj ni svetnik... Tudi ti ne...

> Predvsem pa uvedimo clanarine saj se bomo tako znebili "balasta" clanov, ki
> jim ni toliko mar za Linux/LUGOS, da bi se vsaj enkrat letno odklikal na
> http://www.lugos.si.

Jaz bi jo tudi, ze kar nekaj casa bi to rad naredil. Pa je bila takrat
vecina proti...

PS: pa premisli dvakrat preden posljes mail na listo, ker utegnes koga
uzaliti in se mu zameriti.

PPS: Jaz nisem zamerljivec... :)