[ LUGOS-ORG ] clanarina

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Wed May 9 03:37:02 CEST 2001

Pozdrav!

>Emm, tisti, ki razmisljate o clanarini, pomislite,
>kako se bomo klali med sabo, ce bo v debate vkljucen se nek denar.
>A se splaca ?
A lahko še jaz nekaj dodam? Okoli članarine smo se pogovarjali kolikor jaz
vem v Portorožu. Tam je padla odločitev, da so sredstva zbrana s članarino
premajhna za minuse, ki jih prinese članarina. Aleš je že takrat
zagotovil, da HSL takoj poravna takšen letni znesek in mislim, da HSL tudi
poravna mnogo večji znesek letno za našo dejavnost. Članarina po mojem ne
reši naših problemov. Lahko se sprijaznimo s številom članov in s številom
'aktivnih' članov. Med aktivnimi se bo pa vedno našlo ljudi za LF zganjat.
Priznajmo si, da je bil NM LF zelo solidno izpeljan, da je blo pa kar
nekaj ljudi, ki so zamočili in potem niti blizu niso prismrdeli, kaj da bi
se opravičili za svoja nedejanja. In te bi lahko Mikka javno okaral. :)
Ali pa vsaj napisal, kaj ni bilo zaradi njih narejeno.
 HOWTO tudi ni potrebno, da napiše Mikka sam, saj vas je kar nekaj na
tejle listi, ki ste organizirali kaj večjega. Kaj ko bi vsak od vas spisal
za svoj primer in evo potem sem jaz pripravljen zadevo zložit skupaj v
nekaj 'univerzalnega'. Tudi Borut, Stojan, Metod in vsi ki so kdaj skrbeli
za omrežje lahko kaj malega napišejo tudi za naslednje rodove
admninistratorjev, da bo tako kot v NM omrežje delovalo.
 Rok, saj mogoče, da smo neresni ampak saj smo samo društvo ne podjetje.
Nihče od nas ni življensko odvisen od LUGOS-a, zato se ti mogoče zdi, da
je vse bolj na Pipi in Melkijard osnovi. Jaz ti pač ne morem obljubit
nekega sponzorja, če ga nimam v rokavu. Ali obstaja kakšen drugačen način,
da pridemo do denarja za prihajajoče projekte razen sponzorjev? Članarina
ni rešitev, delo s sponzorji izčrpava, kaj potem? Očitno nekaj v okviru
zakona o društvih. Nekaj kar bo z dobičkom financiralo društvo. Ideje
'kaj?' naj romajo na dopisni seznam ne v /dev/null. :)) Hvala. :) lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si