[ LUGOS-ORG ] delo

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon May 7 08:55:04 CEST 2001

On Sat, 5 May 2001, David Klasinc wrote:

> Je ampak ne bom. Ker sem pisal takrat ko sem bil slabe volje in se povedal
> tocno to kar je bilo treba in na najbolj grd mozen nacin... ;>

Ce te vec interesentov lahko pripravi do tega, da bos zadevo poslal, potem
sva sedaj ze vsaj dva, ki bi tisti spis rada prebrala. :)

> PS: Rad bi videl, da se debati se kdo prikljuci... Drugace bo izpadlo, kot
> da se midva en na drugega znasava... :)

Zelja se ti je izpolnila. Poskusi se ti kaksno izpolniti (beri malo visje
:-).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/