[ LUGOS-ORG ] delo

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Mon May 7 08:42:39 CEST 2001

Zivjo!

On Sun, 06 May 2001, you wrote:

> Ja, bilo je dosti dela... Kar nekaj dni dopusta sem si vzel, da sem urejal
> drustvene zadeve in organiziral prvi fest v Kibli. V bistvu, je bil glavni
> problem, da sem vecino stvari delal sam.

:-). Kako znano se to slisi.

> Ja. Naj nekdo napise. Ampak kdo bo to pisal? Mikka, ja... Predsednik torej?
> Al kaj... Geez... Dajmo se nehat hvalit s 700 clani, ce se nobenemu tud
> prdnit ne da. :)

Ja nej napise.. prebral itak ne bo nihce ;-).
Pa kaj mislis, ce se nekaj napise, da potem je pa vse kewl in potem
kar delajo stvari ?

> Speak up people, damn it! ;>

Ves kaj.. saj LUGOSovci ste kewl za na pivo/pizzo/IRC klepet. Ampak za kaksno
resno stvar pa ni (skoraj) nihce -- niste resni. Skoda besed....
Jaz bi rad videl, da bi poceli mnogo pomembnih stvari za Linux v Sloveniji....
imel bi celo konkreten nacrt cesa se mora LUGOS lotiti v prihodnje vendar mi
je tesko graditi gradove v oblakih saj ze vnaprej vem, da bo vecina v
najboljsem primeru rekla: "Ja.. kewl.. let's do it" in potem "odpujsala
domov".
Problem je v tem, ker ste vsi v sluzbah, ki ima veliko vecjo prioriteto kot pa
LUGOS in niste za LUGOS pripravljeni "delat".  Zal, ce se niste pripravljeni
odreci svojemu prostemu casu in sodelovati pri LUGOS projektih... kdo pa
bo sodeloval ce ne *ti* ? Tvoja stara mama ? Zelo pazljiv moras tudi biti pri
uporabi besede "nekdo". V LUGOS besednjaku ta beseda pomeni namrec:
"kdorkoli ze samo jaz ne".
Torej prenehajmo kruliti: "naj nekdo ze nekaj naredi" in se sprijaznimo, da smo
lovsko drustvo in bodimo na to ponosni :-). Imamo namrec domaco stran,
dopisne sezname in celo nekaj opreme.
Predvsem pa uvedimo clanarine saj se bomo tako znebili "balasta" clanov, ki
jim ni toliko mar za Linux/LUGOS, da bi se vsaj enkrat letno odklikal na
http://www.lugos.si.

Rok.