[ LUGOS-ORG ] delo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 8 00:14:06 CEST 2001

Na 07 May 2001 08:42:39 +0200, je Rok Papez zapisal:
> Zivjo!

> :-). Kako znano se to slisi.

rabimo se vec tega... pa saj nekateri ljudje, vsaj kakor jaz vidim si
dejansko vzamejo cas da delajo za drustvo. Seveda jih je premalo...

> Ja nej napise.. prebral itak ne bo nihce ;-).

Enga izganjalca flegmatizma prosim :)

> Pa kaj mislis, ce se nekaj napise, da potem je pa vse kewl in potem
> kar delajo stvari ?

na zalost imas prav ...

> Ves kaj.. saj LUGOSovci ste kewl za na pivo/pizzo/IRC klepet. Ampak za kaksno
> resno stvar pa ni (skoraj) nihce -- niste resni. Skoda besed....
> Jaz bi rad videl, da bi poceli mnogo pomembnih stvari za Linux v Sloveniji....
> imel bi celo konkreten nacrt cesa se mora LUGOS lotiti v prihodnje vendar mi
> je tesko graditi gradove v oblakih saj ze vnaprej vem, da bo vecina v
> najboljsem primeru rekla: "Ja.. kewl.. let's do it" in potem "odpujsala
> domov".

Vse v isti kos?
Sicer pa, let's do it... :)

> Problem je v tem, ker ste vsi v sluzbah, ki ima veliko vecjo prioriteto kot pa
> LUGOS in niste za LUGOS pripravljeni "delat".  Zal, ce se niste pripravljeni
> odreci svojemu prostemu casu in sodelovati pri LUGOS projektih... kdo pa
> bo sodeloval ce ne *ti* ? Tvoja stara mama ? Zelo pazljiv moras tudi biti pri
> uporabi besede "nekdo". V LUGOS besednjaku ta beseda pomeni namrec:
> "kdorkoli ze samo jaz ne".

Spet vsi v istem kosu?
Ne wem, ampak za zadnji fest je veliko ljudi veliko delalo, zrtvovali so
tudi prosti cas, pa ne samo za zadnji fest, pa za prevajanja, pa web
pagei, pa polno malih stvari...
nekateri na zalost vec govorijo kot delajo, so pa tudi taksni ki veliko
vec delajo v korist lugosa kot govorijo...
Pomoje je pozitivne energije se vedno dovolj, pa se kar nekaj podmladka
imamo, da se nam ni treba bat, da bomo izumrli na dolgi rok...

> Torej prenehajmo kruliti: "naj nekdo ze nekaj naredi" in se sprijaznimo, da smo
> lovsko drustvo in bodimo na to ponosni :-). Imamo namrec domaco stran,
> dopisne sezname in celo nekaj opreme.

ah, nihce ni naredil vecje napake kot tisti, ki ni naredil nicesar ker
bi lahko naredil le malo...

Se bomo tako lahko vdali?
Vrgli pusko v koruzo?
Pa ravno danes sem videl eno prelepo zastavo s pingvinom v gverilli
gor...
"fantje dost je blo, zdej gremo pa (odpujsat) domov"?

Pa saj vedno kdo 'pregori'... vsak od nas bo, prej ali slej, sam glavno
je, da pocakas tok casa, da te drugi mladi 'borci' nadomestijo...

> Predvsem pa uvedimo clanarine saj se bomo tako znebili "balasta" clanov, ki
> jim ni toliko mar za Linux/LUGOS, da bi se vsaj enkrat letno odklikal na
> http://www.lugos.si.

heh, tule pa ne vem a bi se strinjal al ne, kaj vec argumentov z obeh
strani?
je pa zagotovo zanimiv predlog

Lep Pozdrav
Andraz Tori