[ LUGOS-ORG ] delo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 7 14:39:07 CEST 2001

Na 07 May 2001 10:59:48 +0200, je Metod Kozelj zapisal:
> [...]
> potrjen plan dela, ce pa se ga potem UO in komisije ne drzijo. V porocilu
> bi to pac morale napisati, saj lahko v nasprotnem primeru clanstvo
> ugovarja po clenu, ki zagotavlja javnost delovanja. In seveda, porocila
> mora skupscina potrditi, saj ce skupscina ugotovi, da se komisije in UO
> niso drzali planov, potem to sankcionira (recimo z odvzemom mandatov,
> posiljanjem na disciplinsko, itd). Nadzorni odbor pac ne nadzira
> uresnicevanje planov (torej vsebine), temvec podrejanje pravilom
> (poslovniku, statutu in zakonom -- torej forme).

tocno tako ...
strinjam se z Metodom, da so tako plan dela, kot pretekla porocila nujen
del skupscine. nujno zlo za tiste, ki jih dolgocasi in zelo pomembna
stvar pri tem, da vemo kaj drustvo v resnici je, kaj dela in kam gre.
morda se lahko edino trudimo da bodo res jedrnata in ne razvlecena.

> To, da porocilo preberes, je tvoja kaprica. Morda bi bilo dobro, da se res
> porocila objavi recimo 1 teden pred skupscino na webu, tako da lahko
> zainteresirani clani pripravijo konstruktivno kritiko. Ampak take
> clane (ki bodo porocila prebrali vnaprej) lahko prestejes na prste ene
> roke (pa se ta roka je lahko tesarjeva :} ). Pravica vseh prisotnih clanov
> na skupscini pa je, da porocila slisijo in o njih debatirajo. Ce jim
> odvzames to, potem lahko skupscino kar ukines, volitve pa naredis
> korespondencno.

Se strinjam, skupscina je natancno zato..
Drugace pa, ce bi se porocila dalo malce skrajsati (recimo na eno stran
vsako), bi bilo morda jih smiselno posiljati kar skupaj z vabili na
skupscino. Tako se bo vsak ki mu je karkoli do tega lahko informiral, pa
tudi tisti, ki jih to ne zanima bodo morda dvignili obrv ob kaksni
aktivnosti, ki jo drustvo opravlja...

Ce ste opazili sem pri vabilih za 5. skupscino ze naredil nekaj malega v
tej smeri - dodan je bil seznam stvari, ki smo jih naredili v preteklem
letu z zelo kratkimi razlagami.
Morda kak komentar, a je bil tist list dovolj, ali bi bilo pametnje
stvar se razsiriti, ali pa mogoce ukiniti?

To, da je nase clanstvo dejansko informirano je zelo pomembno za celotno
delovanje.

Lep Pozdrav
Andraz Tori