[ LUGOS-ORG ] delo

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Mon May 7 10:59:48 CEST 2001

Howdy!

On Mon, 7 May 2001, David Klasinc wrote:

> Ja, za plan dela imas v bistvu prav. To bi morala potrditi skupscina.

[ snip ]

> Tole, pa nevem. Porocil jaz nebi bral na skupscini.

Za tole pravzaprav velja isto, kot za plan dela. Kaj ti pomaga javno
potrjen plan dela, ce pa se ga potem UO in komisije ne drzijo. V porocilu
bi to pac morale napisati, saj lahko v nasprotnem primeru clanstvo
ugovarja po clenu, ki zagotavlja javnost delovanja. In seveda, porocila
mora skupscina potrditi, saj ce skupscina ugotovi, da se komisije in UO
niso drzali planov, potem to sankcionira (recimo z odvzemom mandatov,
posiljanjem na disciplinsko, itd). Nadzorni odbor pac ne nadzira
uresnicevanje planov (torej vsebine), temvec podrejanje pravilom
(poslovniku, statutu in zakonom -- torej forme).

> Ja, se pa strinjam, da je dobro, da porocilo slisi in da feedback cim vec
> ljudi. Jaz recimo raje berem porocila in raje potem kak dolg mail nazaj
> napisem... ;)

To, da porocilo preberes, je tvoja kaprica. Morda bi bilo dobro, da se res
porocila objavi recimo 1 teden pred skupscino na webu, tako da lahko
zainteresirani clani pripravijo konstruktivno kritiko. Ampak take
clane (ki bodo porocila prebrali vnaprej) lahko prestejes na prste ene
roke (pa se ta roka je lahko tesarjeva :} ). Pravica vseh prisotnih clanov
na skupscini pa je, da porocila slisijo in o njih debatirajo. Ce jim
odvzames to, potem lahko skupscino kar ukines, volitve pa naredis
korespondencno.

Peace!
  Mkx