[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 7 09:47:07 CEST 2001

On Mon, May 07, 2001 at 07:52:55AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> (in komisije). Ce ne bi bilo tako, bi se v UO in komisije stlacilo nekaj
> osebkov, ki bi vse skupaj furali po svoje (po domace: privatizirali bi
> drustvo).

Ja, za plan dela imas v bistvu prav. To bi morala potrditi skupscina.

> poleg tega pa je mozna debata o delu komisij. Kar je pravzaprav dobro za
> vse tri: clane drustva, UO in komisije (ki dobijo feed-back). Na koncu pa
> bi PMSM itak morala biti objavljena na web strani, kot del (ali pa priloga
> k) zapisnika skupscine.

Tole, pa nevem. Porocil jaz nebi bral na skupscini. V bistvu je glavni
razlog za to, da naredimo skupscino krajso in malo manj dolgocasno mogoce.
Tisti, ki si bo zelel prebrati porocilo ga bo prebral na webu, tisti ki pa
ne bo hotel poslusati porocila bo zapustil skupscino... Recimo.

Ja, se pa strinjam, da je dobro, da porocilo slisi in da feedback cim vec
ljudi. Jaz recimo raje berem porocila in raje potem kak dolg mail nazaj
napisem... ;)

David!