[ LUGOS-ORG ] delo

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Mon May 7 07:52:55 CEST 2001

Howdy!

On Sun, 6 May 2001, David Klasinc wrote:

> Aja.. BTW a so porocila posameznih skupin nekaj kar morajo po nevem kaksnem
> zakonu brati na skupscini in mora potem to skupscina potrditi?
>
> Ce to ni tako, bi lepo prosil naj mi nekdo razlozi zakaj se potem to dela?
> Zakaj ni dovolj, da se porocilo objavi na netu, kjer si ga lahko vsi
> pogledajo.
>
> Kar bi morala odobriti skupscina, pa se to ne skupscina ampak najbrz samo
> UO je plan dela za naslednje leto.
>
> Seveda bi pa skupscina morala odobriti financni plan.
>
> Ta porocila so meni namrec na smrt dolgocasna... ;>

Jaz pa mislim, da je ze prav, da plan dela potrdi skupscina. Kot clan
drustva se ne strinjam vedno z dejavnostmi, ki jih UO opravlja. In to
lahko naceloma kot udelezenec skupscine tudi povem in potem zlobiram
prisotne, da moj protipredlog stlacimo v plan. Ki je potem obveza za UO
(in komisije). Ce ne bi bilo tako, bi se v UO in komisije stlacilo nekaj
osebkov, ki bi vse skupaj furali po svoje (po domace: privatizirali bi
drustvo).

Tebi so morda porocila dolgocasna. Saj je res, da bi lahko ta porocila
objavili na web strani, ampak potem bi se z njimi zgodilo natancno to, kar
se s statutom: prebere ga 5% clanov, pa se to kadar jim je dolgcas. Ce pa
so porocila prebrana na skupscini, jih slisi 5% clanov (ce hocejo ali ne),
poleg tega pa je mozna debata o delu komisij. Kar je pravzaprav dobro za
vse tri: clane drustva, UO in komisije (ki dobijo feed-back). Na koncu pa
bi PMSM itak morala biti objavljena na web strani, kot del (ali pa priloga
k) zapisnika skupscine.

Peace!
  Mkx