Life 8 - komentar

Roman Novak roman.novak at fov.uni-mb.si
Sat May 5 23:07:52 CEST 2001

Pozdrav.

Odlocil sem se, da na kratko pokomentiram izvedbo Life 8 v Novem mestu (kar
zacuda se nihce ni naredil - ali pa sem spregledal :-).
Bil je dobro organiziran, reci so tekle namazano (vsaj obcutek sem imel
tak), tudi za hrano je bilo odlicno poskrbljeno (odlicni makaroni, pa se
celo dve vrsti omake).
Edina stvar, ki me je motila, je bil potek namestitvene delavnice in sicer
je bila dobro organizirana (ozvocenje, videotop), vendar je trajala
absolutno predolgo (cca 4 ure, ce se ne motim). Mislim da bi Ales  lahko
mirno izpustil
opisovanje vsakega rpm paketka posebej, in opisal le skupine paketov (npr.
Network tools so orodja za mrezo ipd.). Tako pa se je zgodilo, da so se
ljudje zaceli dolgocasiti in na koncu ni sploh nobeden vec poslusal, saj so
se ljudej izgubili v opisu velike mnozice paketkov, katerih v RH ni prav
malo :-))

Bolje se mi zdi, da bi se instalacija izvedla v cca. 1 uri (maximalno 1,5),
ostali cas pa bi se porabila za "How to learn KDE/GNOME in 2 hours", kajti
ljudje ki so prisli na delavnico, so bili povprecni win uporabniki in jih je
bolj kot opis paketka inn-3.14.5.rpm zanimalo, kako pozenejo brskalnik, kako
sploh kaj najdejo na disku ipd.

Upam, da se bo na naslednjem Life to zboljsalo.

Roman