[ LUGOS-ORG ] Life 8 - komentar

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Tue May 8 04:14:59 CEST 2001

Pozdrav!

>Odlocil sem se, da na kratko pokomentiram izvedbo Life 8 v Novem mestu
>(kar zacuda se nihce ni naredil - ali pa sem spregledal :-).
Heh, malček sitno je komentirati svoje delo, anadele. Vsaj tistim, ki smo
imeli malo nohta zraven. :)

>Bil je dobro organiziran, reci so tekle namazano (vsaj obcutek sem imel
>tak), tudi za hrano je bilo odlicno poskrbljeno (odlicni makaroni, pa se
>celo dve vrsti omake).
Za hrano se lahko zahvališ IBM-u. Ali je tako Mikka?

>Edina stvar, ki me je motila, je bil potek namestitvene delavnice in
>sicer je bila dobro organizirana (ozvocenje, videotop), vendar je trajala
>absolutno predolgo (cca 4 ure, ce se ne motim). Mislim da bi Ales  lahko
>mirno izpustil opisovanje vsakega rpm paketka posebej,
Jaz mislim, da so tisti, ki jih je zadeva dolgočasila zelo hitro zbrisali
iz predavalnice, ostali so verjetno kot gobe vpijali znanje, ki jim ga je
podajal Aleš. Se vprašam, če ne bi še kdo drug potreboval takšnega
osveževanja znanja. :))

>Bolje se mi zdi, da bi se instalacija izvedla v cca. 1 uri (maximalno
>1,5), ostali cas pa bi se porabila za "How to learn KDE/GNOME in 2
>hours", kajti ljudje ki so prisli na delavnico, so bili povprecni win
>uporabniki in jih je bolj kot opis paketka inn-3.14.5.rpm zanimalo, kako
>pozenejo brskalnik, kako sploh kaj najdejo na disku ipd.

>Upam, da se bo na naslednjem Life to zboljsalo.

Tukaj bi postavil klasično vprašanje. Ali si pripravljen 'dati roko' pri
izboljšanju ali je to celo tvoj predlog kako boš izvedel vzporedno
delavnico na naslednjem LFXX? Saj veš, da nove in sveže moči  vedno prav
pridejo.

lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si