[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat May 5 18:40:17 CEST 2001

On Sat, May 05, 2001 at 12:33:54PM +0200, Andraz Tori wrote:

> Rekel bi pa se to, da ce je bilo zdaj na skupscini koliko, 45 ljudi, se
> lahko ta stevilka v nekaj letih povzpne cez 100... ce bomo pridno delali
> in se imeli radi seveda.

Problem je v tem, da mora skupscino vodit tisti, ki lahko umiri tako maso
ljudi. Vodenje mora biti tako, da bo folk z veseljem bil tiho in poslusal
kaj se dogaja. Problem je, da je skopscina dolgocasna, tako da bi lahko
zraven po nosu vrtal in stel parketne ploscice...

> tu smo zato in zato (statut). Ce se s tem strinjas potem imas dobro
> osnovo za nadalnje delovanje.

Ne znam statuta na pamet ampak mislim, da o tem kaj pocnemo pise v nekaj
clenih, to je pa vse. Torej ga ne preberes... In tudi ce se priklopis ne
gres brat statuta... ;> Grem stavit, da 3/4 ljudi sploh neve, da imamo
statut... Oz ce ze ve, ga ni prebralo... :) Statut je nekaj, kar berejo
executives... ;>

> hehe si predstavljas da bi ze zacenjajali drustvo s 700 clani... stavim
> se da se nikoli ne bi mogli zmenit kaj naj bo sploh namen, kaj sele kaj
> drugega :)

Takrat bi drugace zaceli in drugace pristopli k stvari... Ni primerljivo..

> daj ce je se aktualno poslji na private, me zanima...

Je ampak ne bom. Ker sem pisal takrat ko sem bil slabe volje in se povedal
tocno to kar je bilo treba in na najbolj grd mozen nacin... ;>

> na 2 strani. Ce prav vidim se strinjas, da nekaj vendrle rabimo tudi za
> ta namen, ... torej, dajmo nekaj pripravit... Hocem reci, da rabimo
> stvari konkretno narejene, ne le teorije o tem kaj bi radi.

Ja, vsekakor, rabimo en dokument, ki bo pokrival vse. Od skupscine, do
install festov in kdaj lahko clani vrtajo po nosu. Star mora biti cim krajsa
cim bolj jedrnata. In notri mora pisati, da ce stvar cesa ne pokriva se
naredi tako, da se sproti zmeni, potem gre pa to v post produkcijo in se
takrat dorece. Temu dokumentu se rece statut. :)

Podpirat mora tudi moznost upgrade-a. Nek interni RFC, ki se ga napise za
vsako stvar o kateri smo se kasneje sporazumeli. Vsake toliko casa bi pa te
RFCje dodali statutu. Za vsako spremembo statuta moramo laufati po neke
podpise in potrdila, tako da je to brez veze.

Druga varianta je, da se v statut napise en clen, v katerem pise, da je vse
napisano v poslovniku (or whatever that would be) in se potem poslovni
sproti spreminja...  ;)

> Tisto kar me najbolj skrbi je sam potek sklica in vodenje skupscine,
> tako da bi zelo navijal da resnicno naredimo kak korak v tej smeri...

Skupscine bi moral sklicevati upravni odbor (ne predsednik) na pobudo
clanov (predsednik je tudi clan). Da se skupscino sklice bi moralo dati glas
vsaj 30% clanov (ali pac neka stevilka), oz skupscino lahko sklice tudi
upravni odbor, ce se v odboru odlocijo, da je res neka zadeva zrela za sklic
skupscine. Ena skupscina letno je obvezna, druge pa poljubne, glede na
potrebo. Jaz bi status izredne skupscine odstranil, prav tako redne. ;)
Skupscina st.: # in to je to.

Zelo navijam tudi za on-line sestanke. Se vedno so tukaj servisi, ki
omogocajo tocno to, da je prisoten tudi tisti, ki drugace nebi mogel biti
prisoten. Taki sestanki so v praksi prav toliko produktivni kot sestanki
IRL. Jaz sem redno na takih sestankih. Kar se identitete tice, se pa vse
lahko uredi na Lugos strezniku. Poleg tega mislim, da se ni treba bati, da
se bo kdo prestavljal za nekoga drugega... ID clana bi lahko bila ze clanska
stevilka, ki pa nebi smela biti javna... ;)

Kar se pa vodenja skupscine tice, pa bi moralo v statutu pisati, da
skupscino vodi tisti, ki ga takrat izvolijo. Pa dovolj je, da imamo
zapisnikarja in overovitelja, ne rabimo se deset clanov zirije in nevem koga
se vse. :)

> Cisto na kratko. Zaradi te 'malo birokracije' nam je odstopu predsednik.

Se bolj na kratko: Take stvari ponavadi pocne tajnik.
Ali pa: Porebujemo novega predsednika...

;) Ampak resno. Ce UO ni sposoben urediti tistih stvari ki jih je treba
urediti, potem ni sposoben biti upravni odbor. Ce treba it enkrat na mesec
na APP, pac treba it. Pred odhodom je Jaka urejal on-line delo z APPjem,
tako bi lahko placevali racune in pogledali stanje na racunu brez da bi sel
kdo na APP. Se pravi se ta opravek zmanjsa na minimum...

> ostale clane 'sciti' UO in druga telesa drustva in tako je prav. Mislim
> pa, da jo je veliko vec kot je vidis ali hoces videti.

Ja. Sigurno ampak UO ocitno tega ne pocne, ker nam odstopajo predsedniki in
podpredsedniki, ter clani UO...

> Projekti, ki se jih drustvo loteva, niso macji kaselj. Smo nerutinirani
> amaterji in zato porabljamo veliko energije, tam kjer se je morda niti
> ne vidi.

Torej?! A bi napisali en Install Fest HOWTO namesto poslovnika skupscine?! A
bi naredili seznam sponzorjev in kontaktnih oseb. A bi naredili seznam
opreme, ki se povprecno rabi za neko prireditev? A mogoce rabimo popis, do
zadnje klukice za perilo, opreme, ki jo ima drustvo, da bodo tisti ki
organizirajo prireditve vedeli s cim lahko razpolagajo? Potrebujemo tudi
seznam ljudi, ki jih potrebujemo za en install fest, stevilo IT oddelka,
stevilo PR oddelka, stevilo nosacev, stevilo tistih, ki bodo skrbeli za
instalacijsko delavnico, pa tistih, ki bodo hostese, pa tistih, ki bodo
general help in bodo vedeli za vse kje se nahaja in koga za kaj vprasat.

> Skupscina je ena od stvari kjer je verjetno potrebujemo najvec, zato ker
> se tam srecajo ljudje, mnenja itd, ki sicer ne znajo med sabo prav dobro
> komunicirat, pa se veliko jih je. To je recept za zaplete in razkole.

Potebujemo upravni odbor, ki ga bodo clani castili, kot pol bogove in mu
zaupali.

> Hmmm, ne vem kaksno je vreme na tvojem koncu ljubljane ali kranja ampak
> tule je prav lepo soncno :)

Jaz sem zadevo pisal ob pol desetih, ti pa ob dvanajstih. (David, edini
geek, ki vstaja zgodaj zjutraj *grin*)).

> Kaj pa Linux world domination? Linus je reku, da nasledn tedn... :)

Never underestimate the power of a small nuclear weapon. ;>

PS: Rad bi videl, da se debati se kdo prikljuci... Drugace bo izpadlo, kot
da se midva en na drugega znasava... :)

Hm, danes sem take volje, da rad pisem... ;)