[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat May 5 09:55:33 CEST 2001

On Sat, May 05, 2001 at 01:30:06AM +0200, Andraz Tori wrote:

> drugace pa ja.. stvar je malce obsirna, ampak po mojih izkusnjah je
> dobro da so stvari definirane... vsaj tistemu ki bo vodil naslednje
> skupscine bo veliko lazje pri srcu in tudi manj zmeden bo (tale zadnja
> je bila res zmedena, ker nismo imeli razjasnjenih pravil igre)

<rant>
Jaz pa imam cedalje vecji obcutek, da se zadeve komplicirajo desetkrat
prevec. Potrebovali bi statut, ki predvideva in obravnava vecje probleme in
tezave, ki se lahko zgodijo na skupscini oz. v drustvu, vse ostalo bi pa naj
bilo na osnovi, 'dajmo se zmenit'. Trenutno je pa stanje tako, da bo kmalu v
statutu oz poslovniku, kjerkoli pac ze, kdaj lahko predsednik na skupscini
prdne in ali se lahko podpredsednik pod mizo praska po jajcih, clani odbora
pa ne smejo vrtati po nosu...

Drustvo je nastalo zato, ker smo imeli radi Linux in ne zato, ker smo bili
birokrati. Zdaj pa je vsaka cetrta izjava: 'Ja, tega pa ni v statutu.' in
pa, 'Ce mislis, da delam kaj narobe, me daj na disciplinsko.'

Zalost...

Cloveka ob takih zadevah takoj mine, da bi kakorkoli sodeloval z drustvom.
Po skupscini sem napisal en dolg referat o tem kaj si mislim o trenutnem
stanju v drustvu ampak je ostal v postponed folderju na koncu pa v trashu...
Na sreco sem se zadrzal, da ga nisem poslal. :)

V bistvu je drustvo davno prerastlo stanje 'dvajsetih Linux zealotov na eni
mailing listi' in vem, da treba dolocene stvari definirat in zapisat ampak,
zelo lepo bi bilo, ce bi ostali hm, realni? Na koncu bomo imeli 30 strani
dolg statut, 30 strani dolg poslovnik za skuscino, 30 strani dolg pravilnik
o install festih, ceprav je edino kar nujno rabimo tole zadnje. :)

Saj nevem, mogoce sem samo jaz tisti, ki si ne zeli ukvarjat z birokracijo
in se it multinacionalnega drustva z petsto tisoc clani. Zdi se mi da ne.
Clanov imamo koliko? 600? 700? Papirjev za obdelat letno najbrz ne veliko
vec kot 20, na APP treba hodit takrat ko se dogaja kak fest oz druga
prireditev. In potem se porodi ideja, da bi najeli tajnico??? Kako tajnico,
ce pa drustvo ni sposobno obdrzat enega vodstva vec kot eno leto?! Ampak ne
zaradi tega, ker nimamo tajnice... Zaradi tega, ker smo prevec sovrazno
nastrojeni drug do drugega, ker vsi rinemo z glavo skozi zid in ker se o
nobeni stvari ne znamo zmenit in zato, ker sploh noben ne ve kaj bi rad.

Ce kdo misli, da nimam prav, naj kar pove.

</rant>

Ah, ja... Sobotna jutra so ravno pravsnja za takele zadeve... Vsaj ko je
vreme tako cudno zunaj... :)

Imejmo radi Linux, imejmo drustvo in bodimo geeki, ne birokrati ter
komplikatorji.