[ LUGOS-ORG ] delo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 5 01:30:06 CEST 2001

Na 05 May 2001 00:54:38 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Kako nesramno nagravzen html, ki se ga tudi pod razno ne da brat....
>
> Ze res, da je AbiWord GPL (or whatever other license) ampak o htmlju pa kot
> kaze nima blage veze...

Moja napaka, nisem preveril kaj je sploh izbacil, evo bolj kulturen RTF
http://www2.arnes.si/~ssdatori/poslovnik.rtf

glede same vsebine je verjetno treba določene procese (npr vloga za
sklic izredne skupščine) še definirat... ampak zaenkrat je stvar itak v
taki fazi, da mormo še točno določit...

problematičen je tudi mislim da 22. člen (al pa 20. zdajlse se ne
spomnim), ki določa da lahko na skupščini glasuje vsak prisoten, kar je
malce problematično, saj bi moral biti vsak registrian prisoten, zato je
potem treba prisotnost v poslovniku redefinirat itd...
nekaj smo v tem tud že v UO debatiral, da bi morda rabil tudi statut en
manjši facelift, ampak vprašanje je če je tako nujno in če se komu da
problematične točke pregledat...

recimo to da sem 5. skupščino vodil jaz je bilo v nasprotju s statutom,
ki določa da jo mora voditi predsednik...

drugače pa ja.. stvar je malce obširna, ampak po mojih izkušnjah je
dobro da so stvari definirane... vsaj tistemu ki bo vodil naslednje
skupščine bo veliko lažje pri srcu in tudi manj zmeden bo (tale zadnja
je bila res zmedena, ker nismo imeli razjasnjenih pravil igre)

Lep Pozdrav
Andraž Tori