[ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Mar 11 05:21:00 CET 2001

Yo!

From: Bostjan Blazic <info at pedagoska-obzorja.si>

> Zadnje case tu berem precej cudne reci.
> Od odstopov naprej in me ze malce skrbi
> kako bo z LiF8 v Novem mestu (predvsem
> zato, ker sta odstopila cloveka, ki ju poznam
> in zaupam). Oba sta opravila sizifovo delo, ki
> bi ga morali najmanj ceniti in spostovati!
> Osebni interesi tu nimajo nobenega mesta!

To ni nic kriticnega. Ljudje pridejo, ljudje gredo in treba je spostovati
njihovo voljo. Clovek ponavadi sam ve kdaj je prisel njegov cas ce je sploh
prisel :)

> Osebno menim, da je cas ljubiteljskega
> upravljanja drustva ze davno mimo in da

To ja (moje mnenje).

> [...]
> profesionalnega sekretatja ali vsaj nekega
> koordinatorja celel zadeve). Sam tudi furam
> drustvo in dokler se nismo v nasem drustvu
> delno profesionalizirali so bile vedno tezave
> in tudi zamere, ki so res nepotrebne. Ljudje
> se res custveno navezejo na taka drustva, v
> katerih so od samih zacetkov in potem delajo
> zato, da ga predvsem ohranjajo (pri povecanem
> obsegu dela!).
>
> Mislim tudi, da drustvo presega status nekega
> ljubiteljskega popoldanskega kluba uporabnikov
> Linuxa in da bi bilo to treba na nek nacin
> resiti (kar je obicajno tezko: prostori, viri

To bomo se videli,  ker se zdaj pojavljajo neki cudni predlogi (tudi moji:)

> Tako odpiram pobudo, da clani (ce jih je res
> okrog 700) placujemo letno clanarino v
> znesku okrog 3000 SIT, kar je pol narocnine
> za katerokoli racunalnisko revijo. Drustvo bi
> morda pricelo z izdajanjem casopisa LINUX.SI
> katerega bi seveda kot clani tudi narocali z
> ceno, ki bi pokrivalo samo sebe.

To ne (moje mnenje).

> To bi zadostovalo za zaposlitev vsaj enenga
> profesionalca (magari preko javnih del za 30
> ur na teden). Tako bi dobili cloveka, ki bi
> profesionalno delal to, kar je recimo do sedaj
> pocel Miha (ter Roman tudi).

Deloma ja deloma ne, se nanasa na prejsnji odstavek. Se je ze nekaj
razmisljalo v tej smeri, vendar bi se to krilo iz drugih virov, ne iz
clanarin, sem osebno proti clanarini (mislim da ni se cas za to).

lp,B