[LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-ORG ] vse skupaj

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Mar 12 16:23:43 CET 2001

From: Jure Koren <jure at kiss.uni-lj.si>

> zadovoljeni pogoji, ki sem jih predstavil na zacetku, potem rece "deal",
> ali pa "zmenen" ce ni yuppie. In se vedno nimam mobilnega telefona :)

To, da dandanes se nimas mobitelja je prakticno privilegij da ne recem se
kaj vec. Pomeni da si samozavesten in se zelo cenis (kar je dobro). Ja, ce
te ze kdo tako nujno nuca te bo ze poiskal, tako ali drugace.

> Jah, vem, pa kaj, saj tega se lahko loti kaksno veliko podjetje. Jaz vem,
da
> imajo znanje, celo to vem, da njih vodilni dobro poznajo linux (vsaj z

Ni ga podjetja v Sloveniji, ki bi se tega lotila. Podjetja ki v Sloveniji
zivijo na racun Linux-a zivijo in to jim je zadosti, ker nihce noce prevec
"raskirat". Poleg tega ga ni podjetja ki bi zdaj mislilo za 10 let naprej,
ker se niti ne ve ce se v Sloveniji splaca mislit za 10 let v naprej, s
parimi besedami, nobeno podjetje nebi zdaj vlozilo $1M v nekaj za kar niso
100% prepricani da bo uspelo.

> treba linux pac marketinsko predstaviti tako, da potem, ko bom nekje
> nekaj postavljal, ne bodo nic sprasevali kaj zaen OS spodaj laufa.

Delalo se bo na tem, da v koncni fazi nihce SPLOH ne bo spraseval 0.

> svoje packam, pa so potem zadovoljni, ker vse tko super deluje. Ti si
> bos pa zavezal kravato in bos s prstom pokazal na to, kar sem jaz
> postavil, pa bos rekel "no, poglejte: cenejsi je, boljsi je, in se
> nalepko dobite zraven". To je to, ane?

Tako nekako ja, samo da se ne vem cisto tocno na kaj naj pokazem s prstom.
Rekel sem ze, da dokler imamo samo orodje, je nekoga zelo tezko prepricat,
se pa da. V kolikor se pojavi zadeve na katiro se bo dalo s prstom pokazat
komur koli, je 90% dela za nami.

lp,B