[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Mar 11 06:02:37 CET 2001

Yo!

From: jernej horvat <j at aufbix.org>

> Ok...sklep je sprejet, j+++ ga. Ce bi vedel da se bo glasovalo O TEM, bi
> ostal. In glasoval/bentil proti. grrr.

Diskutirat o sprejemanja sklepov, kako zakaj, komu, cemu je brezpredmetno!
Glasovalo se je, glasovi so bili presteti, zapisani, to je to. Poznam
drustva ki funkcionirajo bolje kot LUGOS pa glasujejo na nacin:"A je vecina
za? Ok vidm da je, zdej pejmo pa na en pir.". Sicer pa vi tam zadaj bi si
glasovanje najraje zrihtali prek Palm-ov :)

> A lahko ? Od vsega vehementnega stevila clanov nas je bilo okrog 40, pa se
> takrat so se bili par minutni besedni boji clanov z zelo razlicnimi
pogledi
> na lugos..hmm...svet. In se niso ujeli, ceprav so sicer soobstajali.

Zame je clan ali pa simpatizer nekaj povsem razlicnega, samo pri nas je
zadeva taka, da je vsak simpatizer avtomatsko clan. Clanov, ki so se
vclanili zavestno in ne takih ki jim je nekdo rekel:"Uf, pojdi tja na
www.xxx.si pa se prijavi. Ej ful je dobr! Ej ful bos dobr naredu! Ful ns bo
velik!", je maksimalno 100, in ce jih od teh 100 na skupscino pride 40, se
meni zdi to v redu, tebi pac ne.

> Primerjava z lovskimi drustvi in njihovim nacinom dela mi nikakor ne gre
iz
> glave. Raje vidim LUGOS kot lovsko drustvo kot pa "PR oddelek LINUX OS".

Saj sem lepo povedal, lovske druzine ali pa ce ti je ljubse gasilska drustva
nic ne promovirajo. A mi kaj promoviramo? Ja to je vprasanje. Ali pa bolje,
bomo v prihodnosti kaj promovirali? Stvar je na vecini, lahko se naprej
promoviramo in poizkusimo to se na kak nacin, lahko se pa zapremo in recemo,
pogoji za vstop so taksni in taksni, clanarina je toliko in toliko in stvar
bo resena. Nekako spominja na te takozvane golf klube, samo v teh klubih ni
90% programerjev, ampak so zdravniki, pravniki, ekonomisti, skratka vse
sorte ljudi, elita. Samo to je elita! A smo mi elita? Lahko se imamo za
elito, ne vemo pa cisto tocno ce to res smo. Poleg tega ima ta elita 15%
popusta pri potovanjih z British Airways, ker je cisto slucajno sef British
Airways clan te elite. Eliti cas za organizacijo drustva ne vzame kaj dosti,
oni so sami svoji sponzorji tako rekoc in vse kar se v tem elitnem klubu
dogaja je to da se imajo fino. No mi imamo ze s samim zagotavljanjem
osnovnih sredstev probleme torej.

Ne vem no, saj ti lahko z ocmi zavijas in si mislis svoje, potem pa se na
prefinjen nacin, lepo ko si doma za masino, pocasi napises en mail, jasno
vsak svoj stavek 4x pregledas, malo predelas. Zakaj pa tam nisi prijel
mikrofona v roke in rekel stvar je taka in taka, jaz jo pa vidim tako in
tako?

V glavnem jaz si zadevo tako predstavljam kot sem tam na licu mesta povedal
(saj bi se kaj pa sem imel ze naslednji sestanek), za primerom lovske
druzine (ki ti gre tako zelo v nos:) stojim, v bistvu stojim za vsako besedo
ki jo recem. Zakaj mi pa nisi repliciral? A mi sploh kdo je?

PS: Neko stvar nekomu povedat iz oci v oci zna bit velik problem, en mail
napisat v zvezi s to stvarjo pa igraca.

lp,B