[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Mar 11 06:31:28 CET 2001

Se enkrat!

From: jernej horvat <j at aufbix.org>

> hmm...clanek o reji ovc ? bi ga sprejel ? :-]

Neumestno.

> trajala je 4 (z besedo: STIRI) ure.

Pa si ti ze bil na kasni drugi razen LUGOS skupscini? Si bil na kaksni
skupscini delnicarjev? Povej mi koliko poprecno traja skupscina na katiri je
prisotnih 50 ljudi?

> Torej drzi UO lugos skupaj ali to delajo interesi clanov ? ;-)

Dvoumno! Clanov drustva? Posameznih clanov UO? Mislim pa da si mislil clanov
drustva. Ja a si tam na licu mesta kaj pametnega predlagal? Si se vseh
glasovanj vzdrzal?

> samo ne s petokolonasi.

> b2b, bussines, bussines to ppl....

Ja, te besede tudi meni niso vsec, moram reci da za moje pojme prevec
asociirajo na komercializacijo, kar ni v nasem interesu (mojem tudi ne).

> Da se, ampak pri toliksnem tresenju neumnosti se stvar zavlece.

Prvic, povem ti da skupscine s pol manj tockami dnevnega reda trajajo dlje.
Drugic, nastej 10 natrosenih neumnosti (se pravi recimo ena neumnost na
tocko dnevnega reda).

> in potem hoces racionalno odgovoriti...ampak
> z iracionalnim clovekom se ne da racionalno pogovarjati.

Ne vem no, v bistvu prakticno nihce (vsaj do takrat ko sem bil jaz prisoten)
ni odgovarjal ali repliciral kaj sele da bi to diferenciral na racionalno in
iracionalno. Ce dialoga ni, potem TA dialog ni ne racionalen ne iracionalen,
a bo drzalo? Na osnovi cesa si ti prisel do zakljucka, da je nek clovek
racionalen/iracionalen in da se pac ni pametno z njim menit? To me tako
spominja na:"Jaz se pa z Janezom Kravoto ze ne bom menil, on je zame
preneumen.".

> Pa saj so ze vsi drugacni ali pa si to zelijo, in v tem so si enaki.

Besede obrnit ni tezko, se posebaj v mailu.

> To da hocejo biti nekaj drugega kot so, pa samo kaze na njihovo osebno
> dusevno puhlost.

Vidis, zdaj si se ze prelevil v psihologa.

> jaz pa ugotavljam da sem "izgubil" par ur prevec. :>

Izguba/neizguba casa je cisto relativna, samo nekaj si zapomni, ze z vstopom
v to drustvo si dosegel to da bos nadalje za to zadevo izgubil cas. Izgubil
cas? Ko gres na morje izgubis 100x vec casa pa sploh ne ves. Ga res izgubis,
ali si ga zavestno v to ulozil?

lp,B