[LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-ORG ] vse skupaj

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Mar 12 13:38:09 CET 2001

On Sun, Mar 11, 2001 at 05:10:07AM +0100, Blaz Podrzaj wrote:
> Kolikor sem te do zdaj poznal si vedno govoril:"Ja pa naj uporablja Linux!
> Zakaj pa ne uporablja Linux? Linux je boljsi!", ja vem, samo a si komu
> predstavil Linux ne da bi rekel samo:"Poglejte, zadeva dela!", a si vsaj
> poizkusil predstaviti Linux kaksnemu Janezu Kravati? Ne, te pac to ne
> zanima, oziroma on je preneumen zate da bi mu ti to sel predstavit, OK.

Ne. Jaz samo recem "to lahko naredim za 15% cene v hardveru in 40% cene
v softveru, torej vas pride vse skupaj priblizno 70% ceneje". Potem
tisti g. Kravata ne razmislja prav dolgo, vcasih se vprasa po garanciji,
pa ko reces da ta zadeva laufa tut celo leto brez enga izpada, ce so pac
zadovoljeni pogoji, ki sem jih predstavil na zacetku, potem rece "deal",
ali pa "zmenen" ce ni yuppie. In se vedno nimam mobilnega telefona :)

> [...]
> Linux-om), ker vemo pac kaksna je situacija zdaj na tem podrocju, obstaja
> 34098459043876 razlicnih programov, za vsakega klincevega s.p. posebaj 90%
> od teh pa je se vedno napisanih v Cobol-u? Bi naredil tak vmesnik, da bi ga
> uporabljale za racunovodstvo vse firme v sloveniji? Za tak projekt ti rabis
> kar par Janezov Kravat, da bi te podprli, kako te bodo pa podprli, ce sploh
> ne vedo da ti tam v neki kleti nekaj programiras. Poleg tega rabis ti ekipo
> sestavljeno iz ljudi z vecih podrocij (beri naslednji odstavek).

Jah, vem, pa kaj, saj tega se lahko loti kaksno veliko podjetje. Jaz vem, da
imajo znanje, celo to vem, da njih vodilni dobro poznajo linux (vsaj z
njihovega "the search for more money" stalisca), ceprav imajo okoli vratu
kravato :)

> Torej ce povzamem tvojo ugotovitev (ki je pravo nasprotje od tega kar si
> zagovarjal se pred enim letom), v bistvu sploh ne rabimo drustva, rabimo
> samo eno in edino pa se to zaprto in moderirano mailing listo?

Ne, ne... Samo pravim, da nam ni treba spodbujat necesa iz cesar
se potem rodi ramen the utterly successful linux worm. Nisem hotel
spodbijat tvojega pristopa, tudi jaz sem marsikdaj napisal, kako je
treba linux pac marketinsko predstaviti tako, da potem, ko bom nekje
nekaj postavljal, ne bodo nic sprasevali kaj zaen OS spodaj laufa.

Zame je brisanje NTFS particij najboljsi job na svetu, blazno uzivam,
ko to pocnem. Nekatere je tega strah, nekateri mi pa pustijo, da po
svoje packam, pa so potem zadovoljni, ker vse tko super deluje. Ti si
bos pa zavezal kravato in bos s prstom pokazal na to, kar sem jaz
postavil, pa bos rekel "no, poglejte: cenejsi je, boljsi je, in se
nalepko dobite zraven". To je to, ane?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer