[LUGOS-ORG ] Nekaj o ABORT-ih

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 12 15:30:19 CET 2001

.. no, da dam reakcijo :)

Torej... ja, abort ima veliko vec stroskov kot povprecna veselica (pa
tudi dlje traja) od elektrike, do nagrad, pa zvocni sistem, pa se bi
lahko nasteval in mislim, da udelezencem tudi veliko vec ponudi
No ampak :)
Saj  lahko ukinem zastonj majcke, pjaco in hrano za organizatorje in
udelezence iz tujine s tem zagotovo dosezemo kaksnih dodatnih 100k...
ampak ali je to namen?
Sem zato, da je srecanje (na tem mestu bi prosil, da se za abort neha
uporabljati izraz veselica in festa, ... tudi zato, ker je tezko za to
dobiti denar od sponzorjev, abort je "Racunalniski tabor"), ki bo
zadovoljila potrebe nasih clanov po kreativnem druzenju ob katerem morda
nastane tudi kaksna iniciativa za projekt (naprimer xmas linux demo :)
ali pa kaksnega novega nadobudnega racunalnicarja potunkamo v linux

V bistvu za a2k1 se nisem delal tocne financne konstrukcije, ampak
tako.. realni cilj je, da bi notri prinesel okoli 100k sit... (in se
tistih 60k iz 2000)
ce ga delamo zgolj z namenom da financiramo druge dele drustva potem naj
povem ze zdaj da se to ne splaca! (100k sit bi lazje dobil ce bi
organizatorji svoj cas namenili za programiranje in donirali denar
lugosu :)

tako, Abort je imel proracun cirka 1M, od tega se je dobilo od
udelezencev za hrano, majcke itd cirka 130K
Torej 13% je tistega denarja pri abortu na katerem bi morali sluziti, ce
bi se obnasali kot lovska veselica... meni se ne zdi logicna poteza,
mnogo vec pride notr iz sponzorske vrece, in ja, v kolikor bo letos slo
vse po sreci bi moral biti sponzorski priliv se nekoliko vecji, kar
seveda pomeni boljso prireditev...

Ce zelimo da se Lugos financira s strani svojih clanov potem raje
glasujem za uvedbo clanarin. (kot si ze povedal bomo tezko naredili
srecolov za stare kose opreme... edinole morda za Nexte bi bilo kar
dosti kupcev sreck :))))))

Hmmmmmm.. ko smo ze pri srecolovu, v bistvu si slucajno dal super
idejo!!! :)
namesto komisijske prodaje starega hardwara naredimo srecolov :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Na 12 Mar 2001 12:00:05 +0100, je Blaz Podrzaj zapisal: