[LUGOS-ORG ] Nekaj o ABORT-ih

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Mar 12 17:21:01 CET 2001

Yow!

From: Andraz Tori <andraz.tori1 at guest.arnes.si>

> tako, Abort je imel proracun cirka 1M, od tega se je dobilo od
> udelezencev za hrano, majcke itd cirka 130K
> Torej 13% je tistega denarja pri abortu na katerem bi morali sluziti, ce
> bi se obnasali kot lovska veselica... meni se ne zdi logicna poteza,
> mnogo vec pride notr iz sponzorske vrece, in ja, v kolikor bo letos slo
> vse po sreci bi moral biti sponzorski priliv se nekoliko vecji, kar
> seveda pomeni boljso prireditev...

Ne. Lovska veselica in Abort sta si enaka samo v tem, da je oboje tak ali
drugacen "žur". Omenil sem kako se na lovski veselici pride do denarja
hkrati pa sem z velikimi tiskanimi crkami napisal, da se pri nas na tak
nacin ne da priti do denarja, zato bomo odprti za nove predloge. Torej se
enkrat, do denarja je treba priti, ne da se pa do njega priti na nacin ki je
v praksi pri lovskih veselicah.

lp,B