[LUGOS-ORG ] Nekaj o ABORT-ih

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Mon Mar 12 12:18:32 CET 2001

On Mon, Mar 12, 2001 at 12:00:05PM +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> Na skupscini sem mislil se nekaj povedat na temo ABORT pa sem jo moral na
> zalost predcasno zapustiti.

Tudi jaz sem hotel nekaj povedat ... pa najprej nisem ker so nekateri
debatirali svoje in padli v fiksno idejo, da clovek lahko ven vrze samo
"sklep", po moznosti si pa se organizator. :P

> PROBLEM je ociten. DENAR je treba dobiti, samo se nacin kako ga dobit je
> treba pogruntat. Po reakcijah sodec je vecina se vedno za to da ABORT
> ostane? Se morda motim? Zdaj pa s predlogi na dan.

Ja. Meni se zdi skoda, da je sla Skofja Loka mimo ... jaz mailov o tem nisem
opazil, verjetno nisem imel casa in sem samo TAB v mutt-u tiscal. No, menim,
da bi LUGOS (=mi) moral ugotovit, koliko teh fest na leto sploh zmoremo
organizirat in si izbrat en standarden izbor tega. Recimo Skofja Loka,
Maribor, pa recimo se Abort. Fora je v tem, da je za LUGOS zanesljivo manj
naporno, ce se pojavi samo kot soorganizator. Studentje v Skofji Loki bi
naredili marsikaj, verjetno celo vecino, v MB pomaga lahko Kibla (s tem da
je to malo nerodno, ce se jim vodstvo res ni zahvalilo za pomoc, kot pravi
David), pa recimo se Abort, ce je ze v navadi ...
In potem ne bi bilo dileme, a LUGOS nekje bo ali ga ne bo, ker bi - kar se
fest tice - bil samo na vnaprej dogovorjenih mestih in konec.

Od dejavnosti potem ostanejo se reci na "visjem" nivoju, recimo predavanje
na Infosu in podobnih dogodkih, ce seveda bo kdo hotel bit predavatelj.

Glede denarja pa ... se zmeraj sem preprican, da se CDji prepoceni delijo,
to bi lahko bil eden od nacinov za polnjenje LUOGOSovega tekocega racuna. :)

--
Andraz Hvalica                      |   Computers make very fast, very
andraz at amis.net                     |   accurate mistakes.