[ LUGOS-ORG ] vse skupaj

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Mar 11 05:10:07 CET 2001

Jure!

From: Jure Koren <jure na kiss.uni-lj.si>

> Pravzaprav lahko po tehtnem premisleku ugotovim,
> da je preimenovanje drustva res butasto, da je
> pa GNU dejansko to, kar podpiram in za kar se mi
> zdi vredno programirat. Ce vam kaj ni vsec, greedy
> yuppies, nihce vas ne sili (pravzaprav vas, samo
> vam se zdi Microsoft sam po sebi umeven, pa ni),
> go away. Unix pac ni za vse.

Ce si dobro prebral moj mail Gasperju, potem si tam videl da je moj namen
Janeza Kravato prepricat kako dober je GNU/GPL software in naj zacne ulagat
svoj denar v open source projekte, zaposli naj pa recimo tebe in tebi
podobne. Saj konec koncev tebe potem noben ne sili da delaj za nekoga,
zaradi mene si lahko se vedno freelancer.

Kar se pa tice greedy yuppies pa sigurno ne spadam v to skupino (mislim da v
LUGOS-u noben ne spada v to skupino ali pa ga jaz ne poznam:), ker Linux
nikoli ne bo moj business. Linux je moj hobi in bo vedno to tudi ostal.

Ja v glavnem eno varianto promocije smo ze obdelali, zdaj je pa cas da
poizkusimo se drugo. Ce se bo izkazalo, da je bila dosedanja varianta
boljsa, se kratkomalo brez pomislekov vrnemo na stare tire. Ampak ne, ti ze
v naprej ves da bo ta druga varianta zanic, in da je to vse skupaj
brezzveze.

Ce bi bil na skupscini bi me slisal omeniti, da obstajata dve vrsti drustev
in sicer ena so taka ki ne rabijo promocije, oziroma se s promocijo ne
ukvarjajo, v drugih pa se ukvarjajo tudi s promocijo in tako drustvo je
LUGOS. Ce si ti proti temo pa daj naslednjic na dnevni red predlog, da lugos
postane drustvo variante gasilsko drustvo, kjer se imajo fino, vsake toliko
casa naredijo eno veselico in se imajo se bolj fino itd. Za tako varianto
drustva ne rabimo raznih Linux festov, se mailing liste ne rabimo, infact se
iz postelje nam ni treba vstat.

Kolikor sem te do zdaj poznal si vedno govoril:"Ja pa naj uporablja Linux!
Zakaj pa ne uporablja Linux? Linux je boljsi!", ja vem, samo a si komu
predstavil Linux ne da bi rekel samo:"Poglejte, zadeva dela!", a si vsaj
poizkusil predstaviti Linux kaksnemu Janezu Kravati? Ne, te pac to ne
zanima, oziroma on je preneumen zate da bi mu ti to sel predstavit, OK.

> Ja, malo smo se ocitno zmotili, ko smo sli kazat
> Linux vsakemu bedaku. Pojdimo raje kaj pametnega
> sprogramirat.

A bi se lotil recimo nekega GNU/GPL projekta, ki bi centraliziral podrocje
knjigovodstva in racunovodstva v Sloveniji (jasno zadeva naj bi tekla pod
Linux-om), ker vemo pac kaksna je situacija zdaj na tem podrocju, obstaja
34098459043876 razlicnih programov, za vsakega klincevega s.p. posebaj 90%
od teh pa je se vedno napisanih v Cobol-u? Bi naredil tak vmesnik, da bi ga
uporabljale za racunovodstvo vse firme v sloveniji? Za tak projekt ti rabis
kar par Janezov Kravat, da bi te podprli, kako te bodo pa podprli, ce sploh
ne vedo da ti tam v neki kleti nekaj programiras. Poleg tega rabis ti ekipo
sestavljeno iz ljudi z vecih podrocij (beri naslednji odstavek).

Jaz vem da si ti sposoben programer, samo ne vem ce imas kaksno pametno
idejo in si jo poleg tega spospoben tudi izpeljat do konca. Ves zadeva je
taka, da tudi ce naberes 50 programerjev, ki so vsi povrsti sposobni spisat
zadevo, vam tega projekta ne bo uspelo izpeljat, za tak projekt ni dosti 50
programerjev (beri moj prejsnji mail v zvezi s 127 mujoti na gradbiscu)! V
danasnjem casu rabis ti inzenirja, ekonomista, pravnika, sociologa pa se
koga, da bos uspesno izpeljal nek projekt.

Torej ce povzamem tvojo ugotovitev (ki je pravo nasprotje od tega kar si
zagovarjal se pred enim letom), v bistvu sploh ne rabimo drustva, rabimo
samo eno in edino pa se to zaprto in moderirano mailing listo?

lp,B

Dodatne informacije o seznamu lugos-org