[LUGOS-ORG ] Skupscina blues....

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 12 13:29:42 CET 2001

Na 12 Mar 2001 10:19:49 +0100, je David Klasinc zapisal:
> Banzai!
> Se vedno noben ne ve kaj bi sploh radi.

Odlocno protestiram.
Tocno vem kaj bi rad da drustvo je, kar sem ze neskoncnokrat na dolgo in
pocez razlagal vsem (ne)zainteresiranim in tudi na skupscini.

> Pustimo to, da nimamo predsednika in
> da vecino clanov deluje pasivno, kot aktivno in da tisti aktivisti, ki so
> dosedaj delali, pocasi padajo po tleh zaradi preobremenitve. Dajmo najprej
> razmislit kako spodbudit clane k sodelovanju.

V bistvu se pa s celim tvojim mailom strinjam. Morda bi dal druge
poudarke, ampak to ni to. :)

Predvsem s tem, da rabimo nove moci in, da moramo tiste, ki jih ze mamo
izkoristiti na podrocjih kjer je smiselno (za administracijo pa najeti
koga drugega) in se trudim delat na tem :) ena od odlicnih stvari, ki mi
jih je dala mislit tale skupscina bi bilo morda, da razsirimo UO za
enega ali pa dva sveza clana...

Lep Pozdrav
Andraz Tori