[LUGOS-ORG ] Skupscina blues....

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Mar 12 11:38:00 CET 2001

Yo!

From: David Klasinc <bigwhale at m42.cx>

> Software? KDE in Gnome, dva izmed vecjih Free paketov, to ljudje delajo in
> si sluzijo kruh. Ce bi slo samo za tiste geeke, ki sedijo doma in pisejo
> software, bi bil Free software nekaj kar obstaja samo v pravljicah.

True, true :)

> Zato, ker obstaja nekdo, ki ima na sabi kravato in ker ga je Free Software
> navdusil, je zaposlil deset takih geekov, ki v delovnem casu pisejo free
> software in so zato placani, zato imamo tak free software, kot ga imamo.
> Tista firma pa dobiva denar od marsikje drugje, samo od free software-a
ne.

My point. Zakaj ne bi pisal zadeve v delovnem casu, popoldne bi se usedel na
kolo in naredil 50km, zvecer bi sel pa s kolegi na eno kokto. S tem bi
zadovoljil skoraj vse zivljenske potrebe... erm saj potem ponoci se pa se
ostalo naredi :)

> napisal, ne pa da bi kupil kak non-free software. EJ!!!! Kdo bo pa kruh
> pekel in ceste gradil?!? Sej bomo vsi samo software pisali.

Ko bom velik bom v Postonjski Jami pisal Free Software :)

> Dajmo predstavit Linux tistim, ki bodo imeli kaj od njega, to bodo tisti
> Janezi v Kravatah in to bo tudi mularija, ki ima zdaj se peno okrog ust in
> vidi frag number in svoj health tudi ko po ulicah hodi. In tisti, ki mu bo
> veselje skakat okrog take mularije naj jim predstavi Linux in naj jim pove
> kako je to fajn in da tud Quake dela tukaj. Tisti, ki ma pa rajsi eno
fancy
> predstavitev z 'zakusko' na koncu, pa naj to pocne.

Dajmo raje mi predstavit Linux tako, da bodo imeli VSI oziroma vecina kaj od
njega. Eni bodo imeli DENAR, drugi veliko DENARJA, tretji moralno
zadoscenje, cetrti veselje, peti...

To da bi nekomu preprecil zasluziti z necim (nekim projektom), to je zelo
tezko doseci in temu se ne da izogniti. V vsakem primeru nekje nekdo
zasluzi, ce je tebi zadosti moralno zadoscenje, potem ta nekdo od nekod
zasluzi se na tvoj racun.

lp,B