Nekaj o ABORT-ih

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Mar 12 12:00:05 CET 2001

Yo!

Na skupscini sem mislil se nekaj povedat na temo ABORT pa sem jo moral na
zalost predcasno zapustiti.

Torej, moram se strinjat s Primozevo razlago, da je to le "feshta" in taka
"feshta" mora v naso blagajno prinesti vsaj nekaj $$$$. Ko smo ravno pri
jagrih, na lovskih veselicah se denar dobi sami in izkljucno od srecelova in
prodaje hrane/pijace. Za srecelov vsak od clanov prispeva po eno darilo
recimo. To kako bo do darila prisel je njegova stvar, se pravi lahko to
darilo sponzorira sam oziroma najde primernega sponzorja. Od vseh prodanih
sreck jih 80% pokupijo sami clani lovske druzine in njihovi druzinski clani.
Tudi pijace in hrane 80% pokupijo taisti ljudje. Na koncu so vsi siti in
veseli pa se blagajna je polna.

Problem pri nas je ker na tak nacin do prepotrebnega DENARJA ne moremo
priti. Prvic, 2 programerja bosta najprej rekla:"Mater so tile jagri neumni,
placujejo za srecke. Raje dam jaz kar zdaj tebi tole traktorsko gumo, ti pa
meni tisti set gedor.". Drugic, en racunalniski freak/geek je sposoben
zdrzati za monitorjem in tipkovnico tudi 72 ur brez hrane in pijace, torej
prodaja hrane in pijace tukaj tudi odpade.

PROBLEM je ociten. DENAR je treba dobiti, samo se nacin kako ga dobit je
treba pogruntat. Po reakcijah sodec je vecina se vedno za to da ABORT
ostane? Se morda motim? Zdaj pa s predlogi na dan.

lp,B