[ LUGOS-ORG ] razpisi! nujno!

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jun 29 14:05:19 CEST 2001

Na 28 Jun 2001 21:58:06 -0400, je bostjan at japet.si zapisal:
> Pozdrav!
> Najprej opozorilo za Davida. Društvo potrebuje v zvezi z razpisi izpisek
> iz registra, ki dokazuje status društva. (ne profitna dejavnost itd.. )

ta se najde v mapi 'kopije dokumentov', bi bilo pa smoterno narediti se
par kopij, ker jih bo kmalu zmanjkalo

> Prvi rok za oddajo vlog je 10-07-2001 do 1200. Razpis sofinancira udelezbo
> na mednarodnih konferencah, ki so skladne s cilji MID. Financirali bodo
> mednarodne potne stroške (ekonomska tarifa) ter kotizacijo. Enemu
> strokovnjaku največ dve mednarodni konferenci na leto in največ dva
> strokovnjaka iz iste ustanove na isti konferenci. :)  Prijaitelj mora : -
> opisati program konference,
> - predložiti vabilo ali potrdilo o udeležbi,
> - potrdilo o plačani kotizaciji,
> - konferenca se mora zgoditi v letu 2001.
> Dokumentacijo predložite društvu pravočasno!! ( po mojem zadnji rok
> [...]

Mogoce je treba se poudariti, da je nekako v pogojih tudi to, da mora
biti clovek aktivni udelezenec oziroma da mora zbrati ustrezno stevilo
tock po nekem sistemu napisanem v razpisu-......

:)

Lep Pozdrav
Andraž Tori