[ LUGOS-ORG ] razpisi! nujno!

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Sat Jun 30 01:35:50 CEST 2001

Pozdrav!

>ta se najde v mapi 'kopije dokumentov', bi bilo pa smoterno narediti se
>par kopij, ker jih bo kmalu zmanjkalo

Pametno Polde. Ali boš naredil vsaj pet kopij? Malo za rezervo, če se bo
kaj zapacalo ob sestavljanju prijav. Ali imamo kaj velikih kuvert? Kaj pa
črtasti trakec za vezavo dokumentov  in nalepke vsaj v velikosti štemplja?

>Mogoce je treba se poudariti, da je nekako v pogojih tudi to, da mora
>biti clovek aktivni udelezenec oziroma da mora zbrati ustrezno stevilo
>tock po nekem sistemu napisanem v razpisu-......
Mogoče si bodo prijavitelji pogledali ustrezen *.pdf. Kolikor sem jaz
razumel Davida je želel kratka opozorila okoli razpisa. Datumi, itd... lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si