[ LUGOS-ORG ] Zapisnik seje z 18.7.2k1

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jul 23 20:50:29 CEST 2001

Pozdrav, tudi jaz sem nazaj!
V Genovi je bilo burno, ampak mi se ne damo. A different world is
possible!

Kot zanimivost lahko povem, da so bili javni računalniki nameščeni v
press centru Genoa Social Foruma opremljeni z Linuxom. Imam tudi fotko
'za dokaz', na steni pa je bilo nalepljeno navodilo kako v Linuxu deluje
copy & paste, aja...  laufali so KDE in Konqueorja...  :)
(btw: To je taisti center, ki so ga karabinerji v soboto ponoči brutalno
napadli in pobrali trde diske in ostal material, ki naj bi dokazoval
njihovo (policajsko) sodelovanje z 'black blockom'...)

Na 21 Jul 2001 10:37:20 -0400, je David Klasinc zapisal:

> Tako to tudi jaz razumem.

nekako tako je normalno razumet, čeprav bi se lahko pojavil kdo z kakšno
bolj totalitarno idejo.

> Se ena cvetka, ki sva jo z Miho vceraj zvedela, ko sva nase davke resevala...
> No to je pocela racunovodkinja, midva sva tam stala z odprtimi usti... ;>

:) samo da je urejeno.

> Anyway, kot neprofitna organizacija, kot drustvo, nismo zavezanec za DDV, kar
> ze vemo, ker smo pa neprofitni tudi dobicka dejansko nikoli nimamo, tako da
> nam ni treba placevati davka na dobicek. Torej si lahko ustvarimo buffer
> denarja s katerim operiramo.

lepo, na žalost potem tudi nič ne dobimo nazaj, ne? :)

> Prav tako sredstev, ki jih pridobimo ne smemo porabiti za NIC drugega kot za
> dejavnost s katero se drustvo ukvarja, se pravi promocijo Linuxa. Torej razni
> pikniki in veselice odpadejo...
>
> ... lahko pa organiziramo srecanje uporabnikov Linuxa in tam potem hm,
> zakurimo rostilj... ;)

Kolikor jaz razumem, lahko čisto mirno rečeš da gre za veselico za
člane, če lahko to utemeljiš s tem, da bodo potem ti rajše uporabljali
Linux... skratka, posledica dejanja  mora biti skladna z 8. členom
statuta - naloge društva, predvsem gre tu za 'združevanje računalniških
uporanikov', kjer če smo baš pikolovski nikjer ne piše, da mora biti na
strokovni ravni.

no ampak, mislim da to ni neka revolucionarno nova interpretacija
poslovanja društva, itak smo 'dobri gospodarji' in z denarjem ne
operiramo kot svinja z mehom, torej ga ne bomo razsipali za stvari, ki
niso bistvene.
A ni bila navada da so (nerealizirani) pikniki itak samoplačniški?

Lep Pozdrav
Andraž Tori