[ LUGOS-ORG ] Zapisnik seje z 18.7.2k1

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Sat Jul 21 05:25:05 CEST 2001

Pozdrav!

>1. Razpisi:
>^^^^^^^^^^^
>   Vsakdo, ki bo dal prošnjo za razpis moral poskrbeti za namensko
>pridobitev
>   sredstev.
>
>   36. člen statuta: Vsaka delitev premoženja društva med njegove člane
>je
>   nična.
O hudiča, a smo spet pri tej temi. Sem mislil, da smo to že premleli
zgodaj spomladi. Torej, član ali ne lahko sklene z društvom pogodbo o
delu, avtorsko pogodbo ali pa izstavi račun študentski servis, seveda za
konkretno opravljeno delo. Društvo mora to tudi plačat. Mora. Seveda, če
je tako dogovorjeno, saj društvo goji prostovoljno delo, kar pa v primeru
razpisov ni pogoj. In ko se govori o delitvi premoženja med člane, zakon
govori o delitvi dobička ne o plačilu računov. Dobiček se ne sme delit med
člane ampak se mora porabit za financiranje dejavnosti društva. Evo. To bi bilo to. :-)

lp,
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si