Kdo je Vidkovemu očetu skleklal kondom?

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Dec 21 16:16:32 CET 2001

	Hojla!

On Fri, 21 Dec 2001, Marko Kariž wrote:
> Ni bilo misljeno kot kritika kogarkoli/cesarkoli, samo moje
> videnje kot nekoga ki nikoli ni ne aktivno ne pasivno sodeloval
> v Lugos -u.

Sledi nekaj, kar ni odgovor, ampak dodatno nepotrebo nakladanje.

-----------------------------

Vem, kako zadeva izgleda od zunaj, in vem, kako izgleda od znotrja.

Kritika je vedno dobrodošla. Samo vedno ta kritika implicira še več dela
za tiste ljudi, ki že zdaj v svoje početje vlagajo zadnje prgišče volje,
da bi za to društvo sploh kaj storili. Zato take kritike nihče od
vpletenih ni zares vesel.

Kako bi bilo lepo, če bi kdaj kdo ponudil svojo pomoč! Recimo, že če bi
nekdo zbiral vse mogoče pritožbe in kritike članstva in zadeve v
prebavljivi obliki pošiljal na listo (nikar na UO, ker bo zgledalo
nedemokratično) bi lahko UO to potem premleval na rednih sestankih.

Sicer pa, a mislite, da je užitek dobivati se na Lugosovih sestankih?
Glede na udeležbo je pravi safr. Pravzaprav vsakemu predlagam, da se kdaj
udeleži kakega sestanka. Lahko tudi kaj pametnega pove.

Ko si enkrat 'gor' lahko storiš par stvari:
- poslušas vse ideje in predloge in se pretrgaš
- se trudiš do neke mere in od tam naprej poslušaš, kaj vse ti očitajo in
se sekiraš in po nekaj časa odnehaš in daš odpoved
- se trudiš do neke mere in se ne meniš za vse, kar ti očitajo
- vegetiraš in pustiš, da vse skupaj crkne
Tako si faze praviloma tudi sledijo znotraj enega mandata posameznega
člana 'teles' društva.

Priznajmo si, da ni ne časa ne volje, da bi se na dolgo in široko
pogovarjali o različnih odločitvah. Če se problem odpre na sestanku UO (ki
je odprt za vse) ali na odbor-listi, se še pride do nekega konsenza. Če pa
se zadeva opdre na lugos-org ali na skupščini pa se začne pametovanje in
čreva se vlečejo v nedogled. S stališča, da je treba včasih kakšno zadevo
storiti v realnem času, sem gotovo pristaš diktature in ne anarhije (z
vsemi dostopnimi informacijami in nakladanjem vsevprek).

Lugos je še vedno samo ljubiteljsko društvo in ga lahko ljubite ali
sovražite. Samo ne ga minirat, če vam ni všeč! Izčlanite se, ne berite
dopisnih seznamov, ki vas spravljajo v slabo voljo. Nekonstruktivne
pripombe pa prihranite za pogovore ob pivu. Takrat vas bo morda še kdo
poslušal.

Samemu sebi se zdim kot obrambo UO. To ni bil moj namen. Ampak nekatera
dejstva je treba osvetliti, ker niso dovolj znana.

Jejte Linux, pijte GNU,

	Miha...

PS Vem, da se bo komu zdelo nujo, da odgovori na tale mail. Lepo ga
prosim, da mi piše privat. Hvala.

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -