[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Dec 20 14:32:40 CET 2001

Zivjo.

Tole je ostalo med drafti, ker vceraj nisem utegnil dokoncat...bom pa
zdaj.

On Wednesday 19 December 2001 07:34, David Klasinc wrote:
> O tem, kako sem tebe citiral v mailu, nevem kje si to zasledil, jaz
> nisem nikogar citiral, ko te bom citiral, bom pa to tudi povedal.

Uporabil si tocno moje besede...Jaz temu recem citiranje, pa ce to
poves ali ne. ("Jaz tega ne bom pocel")

> Mnenje predsednika, _NI_ mnenje drustva, ker ima drustvo svoje clane,
> ki imajo tudi svojo pamet in svoja menja. Ko bom kaj govoril v imenu
> drustva se bom najprej posvetoval z drustvom in potem tudi povedal,
> da izrazam menje celotnega drustva oz menje UO.

Bullshit. Ce si predsednik, potem moras povedat, ce gre za tvoje osebno
mnenje.

Pravzaprav sem sel malo sprasevat ljudi...in cisto vsak mi je rekel, da
ce je nekdo znan kot nosilec neke funkcije, potem se njegove besede
upostevajo kot to, razen ce *eksplicitno* pove, da je to njegovo osebno
mnenje. Sicer je bil n precej majhen (5-10), ampak 100% je pac 100%.

> Zdaj Borut, te bom pa citiral:
>
> 'Hint: nekateri vemo kaj je poklicna etika in kaj se sme in cesa se
> ne sme pocet. Pri nas ne vohunimo za svojimi uporabniki.'
>
> Po tem mailu, ki si ga sedaj poslal, zacenjam dvomiti v to... Prej
> nisem. Kakrsenkoli izgovor ni dovolj dober...

Heh, jaz nisem vohunil. Od zunaj sem dobil informacijo, da se na
odbor-list dogja nekaj cheesy, in sem zato pogledal, ker imam pac
moznost.

> Nismo vec v kameni dobi, imamo telefone in emaile... Cela stvar se je
> zgodila zgolj in izkljucno zaradi pomanjkanja komunikacije, Jernej bi
> lahko poklical in povedal kaj namerava narediti, in ne, ni bila stvar
> samo v tem, da bo onemogoceno prijavljanje iz spornih domen ampak, da
> se bodo tudi uporabniki pobrisali, ki so na mailing liste prijavljeni
> iz teh naslovov.

Ja, tak je bil namen, ampak ne pa izvrseno dejstvo. Namesto
nestrinjanja je Jernej dozivel napad...way to go. Ce se ne motim pa
tudi ti sedaj nekaj casa nisi bil dosegljiv ne po telefonu ne po mailu,
kajne? Toliko o odgovornem opravlanju funkcije.

Borut
b at aufbix.org