[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis) ('Rahel' flame)

Marko Kari¾ marko.kariz at campus.fri.uni-lj.si
Fri Dec 21 14:28:00 CET 2001

Of Miha Tom¹iè
>Sent: 21. december 2001 14:11
>To: lugos-org at lugos.si
>Subject: RE: [LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)
('Rahel' flame)

>Kak¹en pa je ta naèin dela? Ima¹ sreèo, da ti ni bilo treba nikoli delati
>v 'samih vrhovih' Lugosa. Tako kot bi morla biti Lugos hvale¾en vsem
>svojim administratorjem, ki dr¾ijo dru¹tvo skozi liste in web strani
>pokonci, prav tako bi morali biti èlani hvale¾ni 'vodstvu' da sploh kaj
>naredi za leno krdelo, ki samo zahteva in zahteva...

Nisem mislil s tem povedati da kakorkoli konstruktivno sodelujem,
hotel sem samo izrazit moje malo skromno in popolnoma
neumesno mnenje. Nisem niti imel namena tega napisat,
ampak ko sem zacel s pisanjem, sem se tesko ustavil :-)

Ni bilo misljeno kot kritika kogarkoli/cesarkoli, samo moje
videnje kot nekoga ki nikoli ni ne aktivno ne pasivno sodeloval
v Lugos -u.

LP,
Marko Kariz