[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis) ('Rahel' flame)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Dec 21 14:10:41 CET 2001

	Hojla!

On Fri, 21 Dec 2001, Marko Kariz wrote:
> Popolnoma razumem Jerneja, osebno bi to naredil to ze veliko prej,
> prvi pa bili vsi iz upravnega odbora, ki si privoscijo krsenje pravil.
> Vse ima meje, mislim pa da se vse ustavi pri tem, ko postavis pravilo
> in ga sam prekrsis. Ziva patetika. Zakaj so vsi vedno bolj pametni od
> dejanskih administratorjev? In zakaj odgovorni v drustvu preprecujejo
> izvajanje pravil? Nato pa se vsi se cudite izstopu Jerneja iz drustva?

Preberi še enkrat sporni skelp. Seveda se ti dotična debata ne bo zdela
primerna za zaprto debato, ampak to je načel Jernej sam. Zakaj pa ni on
začel s tme sporočilom na lugos-org? Pa bi bilo vse lapo javno. In (ljubim
to floskulo) demokratično!

> Lugos spremljam (neaktivno) ze nekaj let. V zadnjem letu mu gre samo
> se na slabse. Slava tistim, ki ga bojo, ce ga bojo obdrzali na
> povrsju. Nikoli mi ni bil prevec vsec nacin dela, tega nebi pogresal.

Kakšen pa je ta način dela? Imaš srečo, da ti ni bilo treba nikoli delati
v 'samih vrhovih' Lugosa. Tako kot bi morla biti Lugos hvaležen vsem
svojim administratorjem, ki držijo društvo skozi liste in web strani
pokonci, prav tako bi morali biti člani hvaležni 'vodstvu' da sploh kaj
naredi za leno krdelo, ki samo zahteva in zahteva...

> Disclaimer:
> Mail izraza samo moje osebno stalisce. Nikakor ni povezan z nobeno funkcijo
> ki jo opravljam razen tega, da mi je dala prepotrebne izkusnje, da me lahko
> tak mail raspizdi do amena. Ker spet en lamer lapa nekaj o cemer nima pojma.

Točno to mislijo prav vsi, ki se oglašajo v tejle debati. Zdaj pa loči
gnoj od plevela...

Srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -