[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Dec 21 12:30:47 CET 2001

	Dragi agrarni proletarci!

On Thu, 20 Dec 2001, Borut Mrak wrote:
> Jernej je napisal sporocilo, v katerem je Romanu poslal v komentar
> svoje dejanje. Roman ga je po pomoti poslal naprej in nato ste zaceli
> gobezdati, ne da bi se Jerneja vprasali za mnenje oz. mu posredovali to
> kar govorite.

A ni Jerej pisla na lugos at lugos.si? Meni je zgledalo kot obvestilo OU, kaj
se bo zgodilo. Kar je lepo.

Forma sporočila je pa tipa 'tako bo in nič drugače'. Nisem vec član UO
(hvalabobu), ampak tudi meni se tak način obvestil upira.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -