[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

polz polz at writeme.com
Thu Dec 20 19:55:40 CET 2001

> Heh, jaz nisem vohunil. Od zunaj sem dobil informacijo, da se na
> odbor-list dogja nekaj cheesy, in sem zato pogledal, ker imam pac
> moznost.

Ta odgovor je lame. Ali te na "cheesy" dogajanje opozorijo ljudje
ali skripte, je vseeno. Maile si sel brat.

Se vedno sem mnenja, da ima r00t _pravico_ brati vse, kar gre
preko njegove kiste, zato se mi ne zdi narobe, da si to tudi
storil. Je pa neumno, da se delas, kot da bi to ne bilo
speganje v tuje mailboxe, ampak eno visje poslanstvo.