[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Dec 20 19:43:17 CET 2001

On Thursday 20 December 2001 15:46, you wrote:

> Ni bila anketa, pac pa mnenje par ljudi, ki jih poznam. Jaz za razliko
> od vecine vprasam za nasvet, ce nisem 100% preprican v svoj prav.

Tocno to sem storil jaz... Poslal sem mail na UO listo... Kako pa jaz vprasam
za nasvet je pa moj problem in se tice mene in tistih ki sem jih vprasal za
nasvet.

> Ne, ker nimam moznosti hodit po parlamentu, pa tudi sicer verjetno ne bi.
> Nekatere stvari pac prevec smrdijo za moj okus in mi je zanje vseeno.
> Za Lugos mi ni vseeno.

Sam si se izclanil. Ce bi ti bilo karkoli do drustva, bi se boril zanj. Ampak
si odstopil....

> Vidis, to se tice mene in Jerneja, ker si uporabil moje besede, napisal
> pa si kot reply na Jernejev mail. To (in celoten kontekst tvojega maila)
> je cisti napad na Jerneja. Ce tega ne vidis, potem ne vem...razumevanja

Ko bom koga napadel, tega ne bom storil za njegovim hrbtom. Kar se pa mojega
maila na UO tice sem pa ze nekajkrat povedal kako je s tem in ne bom vec
ponavljal.

> Ali je odbor vprasal kaj Jerneja, ali se je tam razvil nek thread v
> katerem ste klamfe srali brez ene pametne resitve?

Ce se bo UO odlocil, da se stepe med sabo, se bomo to odlocili sami, ce bo
narejeno kaj hudo narobe imamo zato nadzorni odbor, ki bo posredoval vmes.
Dokler se med sabo pregovarjamo in dogovarjamo je cisto vseeno ali serjemo
klamfe in nimamo nobene pametne resitve. Odbor zaenkrat se ni sprejel nicesar
brez debate v zivo na (ne)rednem sestanku in tudi v nadaljne ne bo. In ce se
bo odlocalo o taki v bistvu pomembni zadevi, ali je potrebno zamenjat
sistemca na masini, bomo o tem najbrz debatirali tako na UO listi, kot tudi
na javnih listah in na sestanku in sele na sestanku se bo potrdilo zamenjavo
sistemca, ce bo do tega prislo.

> Jernej je napisal sporocilo, v katerem je Romanu poslal v komentar
> svoje dejanje. Roman ga je po pomoti poslal naprej in nato ste zaceli
> gobezdati, ne da bi se Jerneja vprasali za mnenje oz. mu posredovali to
> kar govorite.

Ne, narobe si se izrazil, Jernej je po pomoti poslal svoje sporocilo Romanu,
le-ta ga je poslal naprej na UO listo.

Jernej je ravnal napacno, da je rekel, naredil bom to in to, namesto, da bi
rekel, rad bi naredil to in to, zaradi tega in tega,...

Ne, tega mu ne bi bilo potrebno narediti za vsako malenkost, ki je potrebna
zato, da streznik dela tako kot se spodobi ampak za nekaj takega kot je
odklop dolocenega stevila uporabnikov iz mailing list, ki so se vedno
primarni 'medij' in 'mesto' kjer se clani lugosa srecujejo in pogovarjajo med
sabo.