[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Dec 20 15:46:54 CET 2001

On Thursday 20 December 2001 15:21, David Klasinc wrote:

> Se pravi, vsakic ko grem na sekret, grem na sekret kot predsednik in
> moje sranje je tudi drustveno sranje? (tukaj se opravicujem vsem, ce
> sem kogarkoli uzalil, ker ni zadeva misljena v zaljivem smislu, ampak
> sem izbral tak zelo slikovit primer....)

Ne zavijaj stran od teme z nekimi brezveznimi primerjavami. Ce bos
natancno prebral kaj sem napisal zgoraj, potem bos opazil, da sem
govoril o *besedah*, ne pa o (ne)delovanju tvojega prebavnega trakta.

> Ah, daj Borut, lepo te prosim, ostani na realnih tleh in se ne
> spotikuj ob malenkosti. Mogoce bi bilo dobro, da svojo anketo kar
> izvedes po celi Ljubljani.

Ni bila anketa, pac pa mnenje par ljudi, ki jih poznam. Jaz za razliko
od vecine vprasam za nasvet, ce nisem 100% preprican v svoj prav.

> A po nasem parlamentu tudi hodis in poslancem beres maile? Tam se
> tako ali tako nekaj cheesy non-stop dogaja. Pojdi tja in povej, da si
> dobil informacijo, da se tam nekaj cheesy dogaja, pa da bos malo
> pobrskal.

Ne, ker nimam moznosti hodit po parlamentu, pa tudi sicer verjetno ne bi.
Nekatere stvari pac prevec smrdijo za moj okus in mi je zanje vseeno.
Za Lugos mi ni vseeno.

Pa se nekaj...ko smo ravno pri tem...jaz se nikoli nikomur nisem prebral
osebnega maila...sem pa prebral te maile, ki so v arhivu odbor-list in
tako dostopni se komu, ne samo meni.

> Kak napad je dozivel Jernej? Nanj se ni NIHCE spravil, kot sem ze
> rekel, se je vse skupaj zgodilo ravno zaradi tega, ker si se spravil
> brskat po stvareh, ki se te ne ticejo in ki nimajo nobene veze s
> tabo, pa konec koncev tudi z Jernejem ne.

Ni res. Naj te spomnim na tvoj prvi mail v tem threadu (na UO):

Vidis, to se tice mene in Jerneja, ker si uporabil moje besede, napisal
pa si kot reply na Jernejev mail. To (in celoten kontekst tvojega maila)
je cisti napad na Jerneja. Ce tega ne vidis, potem ne vem...razumevanja
besedila se zacnemo ucit nekje na zacetku osnovne sole. Saj vem, da
marsikdo ne vem kaj pise, ampak to so ponavadi ljudje, ki radi na veliko
uporabljajo velike crke ipd, ne pa predsedniki takih in drugacnih
organizacij.

> [...]
> prav (kar sem tudi ze povedal). Tako bi cela stvar ostala na UO
> listi, jaz bi se pomiril (v bistvu sem se ze in na Jerneja sploh
> nisem jezen) in bi pac z Jernejem skupaj poiskali kaksno pametno
> resitev za problem.
>
> Kako je Jernej prisel do informacije, da se 'govori o njem' na
> odbor-listi ne vem, ce je potem sel brskat po odbor-listi tudi ne
> vem, iz mojega vidika je na neko nepreverjeno informacijo odreagiral
> zelo otrocje. Namesto, da bi vprasal kaj se dejansko dogaja oziroma
> pocakal, da vidi kaj bo UO sploh rekel o celi zadevi.

Ali je odbor vprasal kaj Jerneja, ali se je tam razvil nek thread v
katerem ste klamfe srali brez ene pametne resitve?

Jernej je napisal sporocilo, v katerem je Romanu poslal v komentar
svoje dejanje. Roman ga je po pomoti poslal naprej in nato ste zaceli
gobezdati, ne da bi se Jerneja vprasali za mnenje oz. mu posredovali to
kar govorite.

> Resnicni, manj problemov bi bilo, ce se ljudje ne bi vtikovali v
> stvari, ki se jih dejansko ne ticejo... Sedaj je pa stanje tako, da
> je vse skupaj eno prerekanje starih bab na trznici... Zalostno...

Information wants to be free. Ne primerjaj tega z branjevkami.

Borut
b at aufbix.org