[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 14:54:19 CET 2001

Ziv!

On Thu, 20 Dec 2001, Borut Mrak wrote:

> Bullshit. Ce si predsednik, potem moras povedat, ce gre za tvoje osebno
> mnenje.

Ne, na zaprti listi UO mu tega ni treba eksplicitno poudarjat! Tu je
mnenje vsakogar njegovo osebno mnenje.

> Pravzaprav sem sel malo sprasevat ljudi...in cisto vsak mi je rekel, da
> ce je nekdo znan kot nosilec neke funkcije, potem se njegove besede
> upostevajo kot to, razen ce *eksplicitno* pove, da je to njegovo osebno
> mnenje. Sicer je bil n precej majhen (5-10), ampak 100% je pac 100%.

Jaz lahko Davidu v UO oporekam kot clan UO, ne morem pa Davidu oporekat
zunaj UO kot clan drustva!

> Heh, jaz nisem vohunil. Od zunaj sem dobil informacijo, da se na
> odbor-list dogja nekaj cheesy, in sem zato pogledal, ker imam pac
> moznost.

Ja dokler za to noben ne ve je vse v redu, potem so pa custva prevladala
nad razumom in si vse skopiral na org.

> Ja, tak je bil namen, ampak ne pa izvrseno dejstvo. Namesto
> nestrinjanja je Jernej dozivel napad...way to go.

Jah Ameriko je Ladnov Bine napadu, oni so pa potem pol Avganistana sesul
:)

Jernej pac ni reagiral najprej kot clan UO ampak takoj kot napaden
posameznik. Se zgodi.

lp,B