[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Dec 20 15:21:33 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 02:32:40PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Bullshit. Ce si predsednik, potem moras povedat, ce gre za tvoje osebno
> mnenje.
>
> Pravzaprav sem sel malo sprasevat ljudi...in cisto vsak mi je rekel, da
> ce je nekdo znan kot nosilec neke funkcije, potem se njegove besede
> upostevajo kot to, razen ce *eksplicitno* pove, da je to njegovo osebno
> mnenje. Sicer je bil n precej majhen (5-10), ampak 100% je pac 100%.

Se pravi, vsakic ko grem na sekret, grem na sekret kot predsednik in moje
sranje je tudi drustveno sranje? (tukaj se opravicujem vsem, ce sem
kogarkoli uzalil, ker ni zadeva misljena v zaljivem smislu, ampak sem izbral
tak zelo slikovit primer....)

Ah, daj Borut, lepo te prosim, ostani na realnih tleh in se ne spotikuj ob
malenkosti. Mogoce bi bilo dobro, da svojo anketo kar izvedes po celi
Ljubljani.

> Heh, jaz nisem vohunil. Od zunaj sem dobil informacijo, da se na
> odbor-list dogja nekaj cheesy, in sem zato pogledal, ker imam pac
> moznost.

A po nasem parlamentu tudi hodis in poslancem beres maile? Tam se tako ali
tako nekaj cheesy non-stop dogaja. Pojdi tja in povej, da si dobil
informacijo, da se tam nekaj cheesy dogaja, pa da bos malo pobrskal.

> Ja, tak je bil namen, ampak ne pa izvrseno dejstvo. Namesto
> nestrinjanja je Jernej dozivel napad...way to go. Ce se ne motim pa

Kak napad je dozivel Jernej? Nanj se ni NIHCE spravil, kot sem ze rekel, se
je vse skupaj zgodilo ravno zaradi tega, ker si se spravil brskat po
stvareh, ki se te ne ticejo in ki nimajo nobene veze s tabo, pa konec koncev
tudi z Jernejem ne.

Vecina v UO je bila mnenja, da sem prehitro in preburno odreagiral na
Jernejev mail in se v bistvu strinjam z njimi in vem, da nisem ravnal
prav (kar sem tudi ze povedal). Tako bi cela stvar ostala na UO listi, jaz
bi se pomiril (v bistvu sem se ze in na Jerneja sploh nisem jezen) in bi pac
z Jernejem skupaj poiskali kaksno pametno resitev za problem.

Kako je Jernej prisel do informacije, da se 'govori o njem' na odbor-listi
ne vem, ce je potem sel brskat po odbor-listi tudi ne vem, iz mojega vidika
je na neko nepreverjeno informacijo odreagiral zelo otrocje. Namesto, da bi
vprasal kaj se dejansko dogaja oziroma pocakal, da vidi kaj bo UO sploh
rekel o celi zadevi.

> tudi ti sedaj nekaj casa nisi bil dosegljiv ne po telefonu ne po mailu,
> kajne? Toliko o odgovornem opravlanju funkcije.

Jaz sem bil na telefonu vedno dosegljiv, le klicati nisem mogel, ker mi je
crknil display. Tako da vsakdo, ki me je poizkusal dobiti, me je lahko
poklical.

Resnicni, manj problemov bi bilo, ce se ljudje ne bi vtikovali v stvari, ki
se jih dejansko ne ticejo... Sedaj je pa stanje tako, da je vse skupaj eno
prerekanje starih bab na trznici... Zalostno...

There is no such thing as stupid question, only stupid people.