[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 14:45:30 CET 2001

On Thu, 20 Dec 2001, Borut Mrak wrote:

> Sue me, dickhead. Killfiled.

Ne bom te, ker nisi naredil nobene skode in je v nasem primeru drustva
niti ne mores naredit.

> Jaz sem (od clana UO) zvedel, da se dogaja nekaj cheesy, kar bi me
> moralo zanimat. Nisem kar tako, iz navade, bral te liste. In ko sem
> videl kaj se dogaja, sem *moral* napisat, kar sem napisal.

In ti bos potem nekomu govoril o morali in kodeksu sysadminou?

Vidis, pregresil si se in nisi mogel pogoltnit zadeve. Custva so te ocitno
izdala. Pa mi potem govoris o neki togosti sysadminov. Tog ja, dokler
njemu to pase, verjetno si imel to v mislih?

> Mislim, da drustvu nisem skodoval. Morda le nekaterim oblastnikom
> v drustvu, ker sem izpostavil njihove napake.

Ne nikomur nisi skodoval. Saj vem da nisi, samo povedal sem kaj si v
bistvu naredil, sicer se pa sam tega po moje dobro zavedas.

> Juhu. Ce bi bral, kaj tam pise, potem bi ugotovil, da je UO itak to
> hotel sam to naredit. A ti moram pokazat kje to pise?

Ja ampak dokler to ni narejeno, je tako kot je. Ja ane, spet je treba
sklicat sestanek, vecino pripravit do tega, sprejet sklep. Vem, vsi bi to
po domace, tudi jaz, priznam.

> Heh, vi tudi, ko ne spostujete sklepov skupscine.

Cesa pa nismo spostovali? Ajde povej mi. Sem res radoveden.

> Kako si pa prisel do te ideje?

Oba dobro veva.

lp,B