[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Dec 20 14:15:41 CET 2001

On Thursday 20 December 2001 01:40, Blaz Podrzaj wrote:
> A ves kaj si ti tukaj pravzaprav naredil? Saj ne da se ne strinjam z
> dolocenimi zadevami ampak kako to da si ti na zaprti listi UO Lugos,
> ce sploh clan UO Lugos-a nisi? Nisi niti clan Lugos-a! Se vec, ne
> samo da nisi clan UO, nisi clan Lugos-a, nebi smel biti na tej listi,
> kako ti je sploh prislo na pamet da zadeve iz zaprte liste preneses
> na javno? Pa ti ves, da zaradi taksnih stvari lahko zadeva na sodiscu
> pristane? Ljudje so se znasli za zapahi samo zato, ker je nekdo med
> vrsticami prebral nekaj, kar se nebi smelo pojavit v javnem tisku!

Sue me, dickhead. Killfiled.

Nisem clan UO, nisem clan Lugos-a, imam pa root password od Lugosovega
streznika? Zakaj hudica mi ga ni nihce vzel, ko sem izstopil?

Dajte ze zamenjat bloddy root password in si najt nekoga da bo skrbel
za masino, ker se to zaenkrat se ni zgodilo. To sem ze napisal v prvem
mailu, ki pa ga ocitno nisi niti prebral.

Jaz sem (od clana UO) zvedel, da se dogaja nekaj cheesy, kar bi me
moralo zanimat. Nisem kar tako, iz navade, bral te liste. In ko sem
videl kaj se dogaja, sem *moral* napisat, kar sem napisal.

Mislim, da drustvu nisem skodoval. Morda le nekaterim oblastnikom
v drustvu, ker sem izpostavil njihove napake.

> Zaprta lista ni zato zaprta, da je potem tezje s te  liste v javne
> liste prenest sporocila, ampak zato da se jih NE PRENASA v javne
> liste! S taksnim pocetjem si se javno diskreditiral, se vec,
> diskreditiral si kompleten UO!

Juhu. Ce bi bral, kaj tam pise, potem bi ugotovil, da je UO itak to
hotel sam to naredit. A ti moram pokazat kje to pise?

> Ne zelim nobenih zamer ampak enostavno hodis po zelo tankem ledu!

Heh, vi tudi, ko ne spostujete sklepov skupscine.

> PS: Lahko bi pisal za Mladino.

Kako si pa prisel do te ideje?

lp,

Oooooh, good .sigmonster!